Cum să faci în mod ideal instructajul angajaților
Instruirea ocazională este probabil inevitabilă de oricare dintre noi. Dar cum este posibil ca undeva oamenii să se antreneze cu bună dispoziție și undeva să existe fețe otrăvite? Dacă un angajator cere angajaților săi să participe la cursuri de formare care ar trebui să își lărgească orizontul și, în același timp, să fie un beneficiu pozitiv, este necesar să fie conștienți de câteva fapte importante.
Cum să faci antrenamentul pozitiv?
Mai întâi trebuie să aflați la ce sunt interesați oamenii. Participanții vor aprecia dacă pot influența alegerea subiectelor. Este ideal dacă aleg singuri subiectele. Aceasta este o participare mult motivantă, deoarece ei vor învăța ceva care îi interesează în timpul antrenamentului. Cu toate acestea, nu putem răspunde întotdeauna tuturor, așa că ziua ar trebui să fie mai plăcută. Pe de o parte, este o oportunitate de a învăța ceva nou, de a-ți lărgi orizonturile și de a face ceva pentru tine. Un alt factor plăcut este o gustare mică, pe care participanții o pot folosi. Mediul în care are loc instruirea joacă, de asemenea, un rol important. Mediul din afara locului de muncă este ideal.
Respectarea timpului angajaților este, de asemenea, importantă. Antrenamentul în timpul programului de lucru ar trebui să fie o chestiune firească. Fiecare angajat are dreptul să plece și să se odihnească după muncă, așa că nu va fi fericit dacă timpul său este scurtat prin pregătire. Nu uitați nici de pauze. Chiar și cel mai interesant antrenament devine lung dacă durează mult.
Calitatea lectorului joacă, de asemenea, un rol important. Este ideal dacă aveți deja o anumită experiență cu un lector sau vi s-a recomandat de către cineva care a participat la instruirea de care a fost responsabil lectorul. De asemenea, colegii îl pot recomanda. Este foarte bine dacă participanții înșiși pot, dacă sunt interesați, să participe la discuție. Un bun lector aduce și îmbogățire sub formă de prezentări sau videoclipuri care îi însoțesc prelegerea. Nu uitați de materialele tipărite cu cunoștințe de bază, datorită cărora participanții se pot întoarce la subiect și, dacă este necesar, pot aminti faptele de bază.