MUNCA DE ACASĂ – Cine poate fi organizat mai bine decât o mamă capabilă în concediu de maternitate?
Poate că este un fel de stimulent pentru un anumit tip de cititori ai articolelor noastre, deoarece există între voi angajatori care încep să fie interesați de acest domeniu, depunând eforturi oamenilor pe care îi au la locul lor de muncă și totuși, de exemplu, încă nu reușesc să face angajații lor mai productivi. sau concentrându-se pe activitățile cuiva. Care poate fi problema și cauza tuturor? S-ar putea să întrebați cine scrie acest articol, persoana care îl scrie știe suficient despre el? Nu vă faceți griji, citiți la sfârșitul articolului.
Marele avantaj al acestui tip de muncă este că o putem face de acasă. Dar cum funcționează, de exemplu, mamele care fac deja acest lucru? Cum reușesc să organizeze totul atunci când au un copil sau mai mulți copii? Există multe întrebări, iar subiectul este foarte larg, așa că aș dori să împărtășesc momentan o parte din informațiile din acest domeniu.
1. Oferirea unei șanse poate fi cea mai bună decizie pentru afacerea dvs.
Dar de ce cred că, de exemplu, mamele ar trebui să aibă șansa de a lucra de acasă, chiar și de la angajatorul lor? Gândiți-vă: ce ar trebui să ofere mamele copiilor, mai ales atunci când trebuie să înceapă să câștige? Gospodărie, educație, cluburi, muncă etc. și, dacă nu au niciun fel de babysitting, este chiar mai dificil. Gestionarea unei astfel de organizații familiale, deci este deja „top management” în viața multor femei. Toată lumea are o situație individuală, dar cu siguranță nu înseamnă că aceste femei nu ar trebui să aibă șansa de a câștiga atunci când o au! Din experiența mea, am aflat cu adevărat că o femeie poate fi foarte eficientă și „fructuoasă” în acest tip de muncă - nu are alte rezerve de timp, cum ar fi dacă ar fi fost 8 ore la locul de muncă, unde este posibil să dezbată chiar și minute lungi despre lucruri care umple doar un anumit spațiu fără sens în timpul petrecut cu colegii. Desigur, a ajunge printre oameni este, de asemenea, important și comunicant, dar cu siguranță nu se pierde comunicarea, de obicei acest tip de muncă este despre comunicarea la distanță cu oamenii sau. toată lumea poate căuta modalități de a ajunge printre oameni. În zilele noastre, văd mai degrabă problema în faptul că oamenii nu pot avea timp pentru ei înșiși, să fie singuri și să-și lase gândurile să curgă, să facă așa-numita purificare mentală.
2. Organizarea timpului
Lucrăm într-un moment potrivit pentru noi, planificăm toate activitățile și rezultă că relațiile conjugale / de parteneriat sunt mai echilibrate, nu ne temem că nu suntem capabili să câștigăm și, prin urmare, există multe alte stresuri decât cele precum la locul de muncă, unde „TREBUIE” să fim exact un minut (știm cu toții că mamele cu copii nu reușesc adesea să ajungă la timp și apoi sunt stresați singuri, de asemenea copiii și ce zici de colegii care așteaptă ). Aceasta este următoarea mare diferență, doar gândul la cuvântul MUSET nu evocă într-o persoană nevoia și sentimentul de A LUCA munca pe care trebuie să o facă.
3. Cum să știi că candidatul este potrivit pentru această funcție?
Pentru a fi sincer cu această întrebare, trebuie să răspund și la întrebare. De unde știi că un candidat este potrivit pentru o anumită poziție când ajunge personal la tine? Este aceeași situație ca și angajarea cuiva în birou. Totul este o chestiune de responsabilitate pentru locul de muncă, conștiinciozitate și abilități ale candidatului pentru funcția dată. De asemenea, interviurile la distanță nu mai sunt neobișnuite în zilele noastre, atâta timp cât persoana în cauză nu poate apărea personal, de exemplu din cauza distanței. Este păcat să auzim de la profesioniștii în resurse umane că mama a avut, de exemplu, 5 ani de concediu de maternitate, deci nu este capabilă sau comunicativă, opusul este adesea adevărat și, prin urmare, nu evaluează oamenii doar din astfel de informații și acordă timp pentru toată lumea să arate și apoi ai dezvăluit puncte slabe, dar și puncte forte pe care le poți ajuta să le evidențieze.
A scris pentru tine
Sandra Maršíková
Angajată Hitprace, soție și nu în ultimul rând mama a 2 copii