Învață să lucrezi corect și eficient cu timpul
Cea mai valoroasă resursă pe care o avem la dispoziție este timpul. Se măsoară în ore, minute și secunde. Dacă pierdem timpul, nu îl vom putea recupera niciodată. În consecință, timpul nostru trebuie să fie una dintre prioritățile noastre zilnice, iar capacitatea de a gestiona timpul ne va ajuta să facem acest lucru. Prin gestionarea timpului, veți putea lucra mai eficient. În acest fel, puteți realiza mai multe sarcini în mai puțin timp. Puteți rămâne eficient chiar și atunci când aveți puțin timp și lucrați sub presiune. Dacă nu vă gestionați timpul în mod corespunzător, puteți fi stresat și eficiența dvs. va fi redusă. O parte din gestionarea timpului este punctualitatea.
De ce trebuie să fii punctual?
Când rațiunea ta este suficient de puternică, vei găsi o modalitate de a o asigura. Bazându-vă pe acest principiu, vă puteți depăși obiceiul. Începeți prin identificarea principalului motiv pentru care doriți să vă schimbați. Luați un sipero și hârtie și scrieți principalele motive pentru care doriți să schimbați acest obicei. De asemenea, notează beneficiile pe care le aduce punctualitatea în viața ta. Exemple de beneficii includ reducerea stresului, creșterea responsabilității și reducerea certurilor cu colegii sau colegii de muncă. Asigurați-vă că beneficiile sunt clare și ușor de reținut. Rămâneți motivați cu aceste motive și beneficii.
Începeți ziua cu cea mai importantă sarcină
În fiecare zi veți avea o listă a sarcinilor de lucru care necesită atenție. Unii dintre noi le organizează într-o listă de sarcini în funcție de prioritate. Pentru a efectua o gestionare adecvată a timpului, trebuie mai întâi să le completați pe cele mai importante. Aceasta este regula de aur. În fiecare zi, identificați cele două sau trei sarcini care sunt cele mai importante pentru dvs. și completați-le. Odată finalizată, ziua dvs. are deja succes. Acest lucru vă încurajează să abordați sarcinile rămase cu încredere. Puteți chiar decide să mutați unele dintre ele în ziua următoare. Acest lucru se datorează faptului că ați finalizat deja cele mai importante. Acest lucru vă va ajuta să vă gestionați mai bine timpul.
Învață să spui „nu”
În fiecare zi, prietenii, familia și colegii vă cer să faceți ceva pentru ei. Cu toate acestea, doriți să ajutați, având prea multe sarcini ale altor persoane vă împiedică să vă faceți propriile. Prin urmare, trebuie să învățați cum să respingeți aplicațiile. Ar trebui să efectuați doar sarcini pe care le puteți îndeplini în timpul suplimentar pe care îl aveți. În plus, ar trebui să fie cei la care îți pasă. Aceasta este o abilitate de bază în gestionarea timpului.