"Nu am încredere în tine" - Ce trebuie să faci când auzi această propoziție
Încrederea în afaceri este foarte dificilă, adesea imposibilă. Atunci când auziți fraza "Nu am încredere în tine" din partea unui coleg, prima reacție este, de obicei, agresivitatea, persuasiunea sau defensiva. Rareori este întâmpinată cu înțelegere sau curiozitate. Încrederea este importantă în toate relațiile, nu numai în relațiile de muncă.
Este vorba de punctul de vedere
Fiecare judecă încrederea pe baza experienței și a cunoștințelor sale. Pentru mulți oameni, încrederea în dumneavoastră se bazează pe respectarea angajamentelor. Uneori, încrederea este trezită de informații personale despre dvs., de faptul că luați apărarea unei alte persoane sau de evitarea "bârfelor" la locul de muncă.
Dacă doriți ca oamenii să aibă încredere în dvs. încercați să le satisfaceți așteptările și să le satisfaceți nevoile.
Să le puneți câteva întrebări:
În funcție de ceea ce concluzionați, puteți începe să aveți încredere în mine.
Care este cel mai bun mod de a vă câștiga încrederea?
Cum vă pierd oamenii încrederea?
Cum ați defini nivelul de încredere dintre noi?
Cel mai bun mod de a ști dacă puteți avea încredere în cineva este să aveți încredere în el
Există două moduri de a avea încredere în oameni. Primul grup de oameni sunt încrezători și au încredere în oameni până când încrederea lor este încălcată. Al doilea grup, pe de altă parte, nu are încredere în nimeni și trebuie să le "câștigi" încrederea cu ceva.
Nu testați colegii în capul vostru. Spuneți-le clar ce așteptați de la ei și faceți tot ce puteți pentru a-i face să aibă încredere în voi rapid. Afacerile nu sunt un parteneriat, nu aveți la dispoziție luni, ani de zile pentru a vă construi încrederea reciprocă. Aveți puțin timp la dispoziție pentru a construi o echipă funcțională.
Cei din jur pot simți când nu aveți încredere în ei. Neavând încredere, puteți crea, de fapt, o cale mai dificilă pentru o muncă în echipă fără probleme. Nu-i lăsați pe ceilalți să nu aibă încredere în voi, fiind neîncrezători voi înșivă.
Piertarea este un semn al oamenilor puternici
Nu îi țineți pe ceilalți la standarde imposibile, perfecte, la care nu v-ați ține nici pe voi înșivă. Exprimați-vă clar așteptările față de colegii dumneavoastră.
Creați onestitate în relațiile dumneavoastră. Spuneți-le celorlalți dacă credeți că v-au încălcat încrederea. Permiteți-le să se împace și acceptați-le scuzele. Agățatul de ale lor vă poate împovăra cu adevărat. Capacitatea de a ierta este adesea mai importantă pentru dumneavoastră decât persoana pe care o iertați și vă poate ajuta să continuați să construiți încrederea între dumneavoastră și colegii dumneavoastră.
.