Doriți să lucrați ca și consultant? Pregătiți-vă bine
Companiile sunt în creștere, iar cerințele față de munca angajaților sunt din ce în ce mai mari. Multe companii duc lipsă de expertiză, iar angajații finalizează proiectele cu întârziere sau ineficient.
Lipsa de personal duce adesea la angajarea unor candidați neinstruiți pentru posturile din cadrul companiei, care învață la locul de muncă. Un consultant are cunoștințe foarte bune în domeniul său și ar trebui să fie capabil nu numai să instruiască noii angajați, ci și să fie proactiv în cadrul proiectului. Sub îndrumarea sa, eficiența muncii este îmbunătățită.
Nu purtați ochelari roz
Deși jobul de consultant este în general considerat interesant din punct de vedere lucrativ, este o profesie care consumă foarte mult timp și timp din punct de vedere mental. La începutul carierei, veți lucra minimum 60 de ore pe săptămână fără a putea cere mai mult.
Țineți cont de faptul că nu veți avea un singur șef, ci mai mulți șefi.
Nu uitați de planul de afaceri
Înainte de a începe un cabinet de consultanță, trebuie să aveți un plan de afaceri pentru a vă menține pe drumul cel bun. Prin urmare, este esențial să elaborați un plan de afaceri solid, un plan de marketing și un plan financiar. Odată ce acestea sunt realizate, veți începe să vă simțiți mai organizat și mai încrezător.
Angajați un contabil de încredere
Pentru a reuși, nu aveți nevoie doar de colegi de încredere, ci și de o echipă bună în jurul dumneavoastră. În cine ar trebui să ai mai multă încredere decât în contabilul tău. Găsirea unui contabil capabil și de încredere ar trebui să fie în capul listei dumneavoastră.
Acesta vă poate oferi consultanță de specialitate în ceea ce privește finanțele, profiturile, practicile contabile și planurile de creștere și vă poate feri de probleme cu autoritățile fiscale. Găsiți un contabil care este dispus să vă educe și să vă consilieze pe măsură ce afacerea dvs. evoluează.
Oferiți serviciile dumneavoastră întreprinderilor mari
Mulți consultanți fac greșeala de a se concentra pe întreprinderile mici ca primă țintă, probabil pentru că întreprinderile mari par aproape intimidante. Dar întreprinderile mici au adesea bugete mai mici pentru formare și consultanță. Concentrați-vă pe întreprinderile medii și mari. Cu un buget mai mare, vă veți simți mai relaxat și vă veți prezenta mai ușor abilitățile.
.