Gestionarea comportamentului neprofesional la locul de muncă
Gestionarea comportamentului neprofesional la birou poate necesita un anumit efort. Cu toate acestea, este necesar dacă doriți să evitați un mediu de lucru haotic. Un comportament neprofesional poate crea un precedent negativ la locul de muncă, poate provoca conflicte și poate afecta performanța. Cu cât abordați mai repede comportamentul inacceptabil al angajaților, cu atât mai bine pentru organizație.
Părtășirea opiniilor personale
Angajații sunt oameni, nu mașini. Ei au emoții; au idei; și au propriile lor opinii despre probleme. Cu toate acestea, deși locul de muncă nu ar trebui să restricționeze exprimarea, profesionalismul le dictează angajaților să evite să-și aducă opiniile personale la locul de muncă. Pentru început, părerea unui angajat despre un alt angajat poate fi considerată ofensatoare. Cu toate acestea, problema începe cu opiniile privind subiecte controversate, cum ar fi politica, religia și cultura. Cum să vă ocupați de angajații care împărtășesc opinii potențial controversate la locul de muncă:
- Asigurați-vă că există reguli pentru exprimarea opiniilor la locul de muncă.
- Încurajați angajații să raporteze opiniile ofensatoare.
- Pedepsiți încălcările discursului ofensator.
Comportamentul dominant
Întrunirea are ca scop colectarea mai multor idei și perspective. Încercarea de a domina ședințele și de a-i împiedica pe ceilalți să contribuie nu este deloc un comportament profesional. Uneori, un angajat poate să nu facă acest lucru intenționat; poate că are prea multe idei și vrea să le împărtășească. Dar chiar dacă problema provine dintr-o goană inofensivă, este totuși o problemă. Atunci când un anumit angajat îi împiedică pe ceilalți să contribuie în mod corespunzător la conversație, fie că îi întrerupe, fie că vorbește îndelung, resentimentele pot crește. Și asta poate cauza mai multeprobleme decât v-ați aștepta. Cum să rezolvăm problema: dați tuturor șansa de a contribui la seminare. Dacă un angajat încearcă să monopolizeze ședința, avertizați-l cu fermitate să își aștepte rândul și să le permiteți celorlalți să vorbească.
Bullying și intimidare
Bullies nu se limitează la curtea școlii primare; ei există și în mediul corporativ. De fapt, hărțuirea la locul de muncă una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă acum angajații. Iată câteva forme de hărțuire și intimidare la locul de muncă:
- Maltratamentul continuu
- Umorțirea publică
- Critica nedreaptă
- Excluderea socială
- Abusul verbal/fizic
Tintele frecvente ale hărțuirii includ persoane cu performanțe înalte și tipuri mai blânde. Bullying-ul poate forța angajații să părăsească compania dumneavoastră, ceea ce crește fluctuația de personal. Cum să o abordați:
- Aprovizionați un mecanism de reclamații și de despăgubire.
- Investigați plângerile angajaților.
- Demonstrați toleranță zero față de intimidare.