Aflați ce este un interviu nestructurat
Interviul este o oportunitate de a-l impresiona pe managerul care face angajarea. Deși există mai multe tipuri de interviuri, faptul că știți că veți participa la un interviu nestructurat vă poate ajuta să vă pregătiți și să oferiți răspunsuri de calitate pentru a stabili că sunteți un candidat bun pentru acest rol.
Interviurile nestructurate sunt adesea mai relaxate și vă oferă ocazia de a interacționa și de a purta mai multe conversații.Diferențe între interviurile structurate și nestructurate
Angajatorii folosesc interviurile pentru a evalua calificările unui candidat pentru post și pentru a înțelege cât de bine se va integra caracterul unei persoane în cultura stabilită a companiei. În cadrul unui interviu structurat, managerul care face angajarea îi pune fiecărui candidat un set de întrebări standardși îl evaluează pe baza răspunsurilor și a calmului pe care îl are în timpul interviului. Principala diferență a unui interviu nestructurat este că, în calitate de candidat, puteți purta o conversație în detaliu despre abilitățile, calificările, experiența și educația care vă fac să vă potriviți.
Pentru că dețineți controlul conversației, puteți evidenția calitățile și abilitățile în timpul unui interviu structurat.
Beneficii ale interviului nestructurat
Candidatul beneficiază de dinamica unui interviu nestructurat în următoarele moduri:
- Flexibilitate. Deși acest lucru face ca interviul să dureze mai mult, recrutorul poate folosi această metodă pentru a înțelege mai bine calificările candidatului.
- Confort: Mediul este confortabil și relaxat, permițând personalităților individuale să iasă în evidență.
- Autonomie: Candidatul este împuternicit prin intermediul acestei structuri și își poate dezvălui cel mai bine trăsăturile de caracter și poate folosi timpul pentru a-și comunica aptitudinea pentru sarcinile postului.
- Interactivitate: Interacțiunea vă permite să puneți întrebări și să vă comunicați interesul continuu față de post și față de companie. Puneți întrebări din interior pentru a înțelege potențialul loc de muncă și pentru a înțelege cât de mult vă place cultura companiei.
- Îndepărtează bariera de comunicare: Deoarece rolurile în această conversație sunt mai puțin restrictive, conversația permite un schimb sincer și spontan de informații care este informativ pentru ambele părți