Nu vă fie teamă să vorbiți la locul de muncă, chiar dacă sunteți nou la locul de muncă
Celor mai mulți dintre noi nu le place să fie în centrul atenției la locul de muncă, mai ales când suntem noi. De fapt, aproximativ jumătate dintre angajați nu doresc să fie în centrul atenției sau să contribuie în vreun fel cu ideile lor.
Există zeci de motive pentru care refuzăm să contribuim cu ideile și gândurile noastre la locul de muncă, în special în cadrul ședințelor de grup. Mai ales în această epocă a videoconferințelor, poate fi greu să simți că poți ieși cu adevărat în evidență și că poți fi auzit. Dar a vorbi și a împărtăși idei la locul de muncă este un lucru bun pentru toată lumea: pentru dumneavoastră, pentru managerul dumneavoastră, pentru echipa sau departamentul dumneavoastră și pentru întreaga companie.
Vă poate ajuta să fiți promovat
Dacă doriți să avansați în carieră, este important să vă împărtășiți opiniile. Cu cât puteți contribui mai mult, cu atât veți fi văzut ca un membru valoros al echipei. Dacă echipa dvs. vă implementează în mod constant ideile, vă poate ajuta să urcați pe scara succesului. Dacă sunteți în căutarea activă a unei promovări sau a unei măriri de salariu, participarea mai frecventă vă oferă o șansă mai mare de succes.
Puteți contribui la a face o diferență
Compania dumneavoastră v-a angajat pentru că vă consideră un angajat valoros. Ideile dumneavoastră sunt la fel de valabile și importante ca ale oricui altcuiva din companie. Managerul tău depinde de membrii echipei sale pentru a-i ajuta să atingă obiectivele comune. Dacă aveți idei, sugestii sau modalități de a îmbunătăți lucrurile, acestea pot avea un efect pozitiv asupra muncii tuturor, inclusiv a managerului dumneavoastră.
Puteți influența multe lucruri
Dacă vă păstrați întotdeauna ideile pentru dumneavoastră, oamenii pot lua decizii cu privire la lucruri care vă afectează fără contribuția dumneavoastră. Acest lucru vă poate face să vă simțiți manipulat, frustrat sau chiar supărat pe dumneavoastră pentru că nu ați spus ceva mai devreme. S-ar putea să fiți deja un contributor obișnuit, dar nu sunteți ascultat. Cheia pentru a vorbi cu mai multă autoritate la locul de muncă este să vă consolidați brandul personal prin utilizarea vocii dumneavoastră.
.