Cum să înveți să controlezi furia nu numai la locul de muncă
Nimeni dintre noi nu este mai furios decât alții, dar toată lumea are ocazional situații în care pur și simplu se enervează. Fie că este vorba de un coleg care întârzie mereu, de un program care funcționează defectuos pe calculator sau de un post de lucru necurățat din tura precedentă.
Cu toții știm ce este furia și cu toții am simțit-o: fie ca o supărare trecătoare, fie ca o gamă în toată regula. Mânia este o emoție perfect normală și sănătoasă. Dar atunci când scapă de sub control și devine distructivă, poate duce la probleme la locul de muncă, în relațiile personale și în calitatea generală a vieții noastre. De aceea, învățarea autoreglementării este primordială pentru o viață împlinită și sănătoasă la locul de muncă.
Învățând să ne controlăm, furia poate limita daunele emoționale
Atunci, cum putem ține furia la distanță?
1.Relaxarea - Instrumentele simple de relaxare, cum ar fi respirația profundă și imaginile relaxate, pot ajuta la calmarea sentimentelor de furie.
2.Restructurarea cognitivă - Pur și simplu, aceasta înseamnă schimbarea modului în care gândiți. Atunci când sunteți supărat, gândirea dumneavoastră poate fi foarte exagerată și prea dramatică; încercați să înlocuiți aceste gânduri cu unele mai raționale.
3.Rezolvarea problemelor - Există o credință culturală conform căreia fiecare problemă are o soluție și contribuie la frustrarea noastră să constatăm că nu este întotdeauna așa. Cea mai bună abordare a unei astfel de situații este atunci să nu vă concentrați pe găsirea unei soluții, ci mai degrabă pe modul în care abordați și vă confruntați cu problema.
4.O comunicare mai bună - Încetiniți și gândiți-vă bine la răspunsul dumneavoastră. Gândiți-vă cu atenție la ceea ce vreți să spuneți.Păstrarea calmului poate împiedica situația să se transforme într-o conversație care nu mai poate fi retrasă.
5.Schimbați-vă mediul - Asigurați-vă că aveți programat un timp personal într-un moment al zilei care știți că este deosebit de stresant.
Dacă cei din jurul nostru văd că suntem capabili să rămânem calmi sub presiune și să acceptăm feedback-ul fără să ne enervăm, este mai probabil să aibă încredere în noi, ceea ce, la rândul nostru, ne face mai abordabili și, în consecință, ne consolidează relațiile.
.