Cum să devii indispensabil la locul de muncă?
Toată lumea vrea să fie persoana de referință în domeniul lor la locul de muncă; este grozav pentru încrederea ta, managerii se bazează pe tine și ar trebui să ai un mare sentiment de siguranță la locul de muncă. A fi indispensabil la locul de muncă înseamnă să devii indispensabil.
Trebuie să se poată conta pe tine
Fiabilitatea nu înseamnă doar să te prezinți la timp la întâlniri. Este vorba despre a fi eficient și colaborativ atunci când lucrurile nu merg bine și despre a fi persoana la care apelează oamenii din echipa ta atunci când au nevoie ca ceva să fie făcut bine și rapid. A fi fiabil nu ar trebui să te facă niciodată să simți că se profită de tine, așa că asigură-te că managerul tău știe pe cine ajuți și la ce proiecte.
Faci munca managerului tău mai ușoară
Dacă îi faci munca managerului tău mai ușoară sau îl eliberezi de responsabilități, permițându-i să se concentreze pe îndatoririle sale manageriale, atunci probabil că îți va fi alături atunci când va fi vorba de reducerea personalului. A avea pe cineva influent de partea dumneavoastră la locul de muncă este foarte important. Încercați să visați la un decalaj de competențe, astfel încât să puteți face lucrurile pe care șeful dumneavoastră nu le poate face.
Voluntar pentru proiecte cheie
Concentrați-vă pe munca care este cea mai importantă și urgentă și stabiliți-o ca prioritate, nu pe cea care este doar cea mai ușoară sau cea mai rapidă. Proiectele cheie vă vor oferi probabil acces la o activitate mai amplă și la voluntariat, în timp ce alți angajați nu vor avea acces, asigurându-vă că sunteți văzut ca un ajutor dedicat și un membru valoros al echipei.
Construiți relații cu managerii de rang înalt
Să fiți conectat și să construiți relații cu oamenii care contează în organizația dvs. nu numai că vă poate face indispensabil în rolul dvs. actual, dar vă poate plasa cu mult înainte în cariera dvs. Dacă interacționați zilnic cu managerii, puteți fi în prima linie atunci când vine vorba de promovare.
Oferiți soluții
Managerii nu vor probleme - ei vor soluții. Așa că, dacă vrei să devii indispensabil la locul de muncă,trebuie să găsești modalități de a rezolva problemele cu care se confruntă afacerea. Atunci când vă auziți colegii plângându-se de ceva care nu funcționează,găsiți o modalitate de a rezolva problema și vă veți crește valoarea pentru managerul dumneavoastră și pentru întreaga companie.
.