Asumați-vă rolul de recrutori. Ieșiți în evidență printre ceilalți candidați
Știi că ești bun în domeniul tău, că îți înțelegi perfect munca, dar știi și că sunt mulți alții ca tine. Atunci când aplici pentru un nou loc de muncă, este evident că trebuie să treci printr-un proces de recrutare. Deși nu aveți nicio îndoială cu privire la calitățile dumneavoastră, poate fi adesea dificil să convingeți un recrutor de acestea.
Puneți-vă în locul unui recrutor
Printre sutele de aplicații care sunt acum media anunțată pentru locuri de muncă nou-nouțe, managerului care face angajări îi ia în medie doar 9 secunde să se uite la CV-ul dumneavoastră înainte de a decide dacă va da curs sau nu candidaturii dumneavoastră. Adaptați-vă CV-ul la fiecare loc de muncă pentru care aplicați, pentru a vă asigura că îndepliniți cerințele anunțului de angajare și atrageți atenția departamentului de resurse umane.
Utilizați cuvintele cheie din anunțul de angajare
Includeți în CV-ul dvs. cuvintele cheie specifice folosite în anunțul de angajare și arătați cum ați folosit aceste abilități pentru a avea succes la locurile de muncă anterioare.
Executivii și managerii își petrec toată ziua lucrând la rezolvarea problemelor pentru compania lor și la oferirea de soluții, și salută oportunitatea de a discuta cu candidații. Cercetați compania pe larg pentru a vă asigura că aveți suficiente informații pentru a răspunde la întrebările de la interviu și o mulțime de întrebări pe care să le adresați interlocutorului pentru a vă arăta interesul față de companie. Folosiți primul interviu sau prima convorbire telefonică pentru a pune aceste întrebări și încorporați feedback-ul companiei în cel de-al doilea interviu pentru a prezenta noi idei de rezolvare a oricăror probleme sau provocări.
Imaginați viitorul organizației
Imaginați viziunea intervievatorilor dvs. asupra viitorului organizației, întruchipând brandul companiei cu fiecare ocazie posibilă. Întruchipați brandul: dacă trebuie să faceți o prezentare, folosiți logo-urile, culorile, fonturile și imaginile companiei pentru a o face cât mai atractivă din punct de vedere vizual pentru intervievatori.Demonstrați în cadrul interviului că ați cercetat concurenții organizației și ați discutat diferențele dintre ei.Explorați PR online care dezvăluie un succes pentru care compania a fost lăudată sau o provocare cu care s-a confruntat sectorul și explorați modul în care ați construi recrutarea pe baza succesului sau ați rezolva problemele.
>.