Cele mai bune abilități organizatorice pe care le caută profesioniștii în resurse umane și cum să le dezvolți
Astăzi devine din ce în ce mai agitat și mai stresant, așa că persoanele cu bune abilități de organizare sunt adesea preferate.
Abilitățile organizatorice puternice vă vor diferenția de mulțime din toate motivele corecte. Dacă le puteți demonstra în mod corespunzător în CV-ul dumneavoastră și în scenariul interviului, vă veți plasa într-o poziție privilegiată. odată ce un manager de angajare recunoaște că aveți aceste abilități, va fi sigur că vă va muta numele în fruntea listei de candidați.
Comunicare
Comunicarea este una dintre principalele abilități de comunicare de care aveți nevoie. În timp ce unii oameni sunt comunicatori înnăscuți, altora le este greu să își exprime opinia și să îi înțeleagă pe ceilalți. Dacă vă încadrați în această din urmă categorie, este important să lucrați la acest set de abilități.
Nu este vorba doar despre ceea ce spuneți dumneavoastră sau ceilalți. Este posibil să fi auzit statistica des citată potrivit căreia mai mult de 50% din comunicare este non-verbală. Acest lucru este adevărat. Modul în care vă purtați, limbajul corpului, expresiile faciale și tonul vocii, toate joacă un rol în mesajul pe care îl transmiteți. Lucrând la fiecare domeniu al comunicării dvs. vă poate ajuta să înțelegeți mai bine oamenii, să lucrați cu ei și să vă organizați sarcinile sociale.
Recunoaștere
Vă descurajați atunci când vă confruntați cu o decizie importantă? Dacă sunteți lent în luarea deciziilor, s-ar putea să vă fie greu să mergeți mai departe. Așa cum spune vechea zicală, există mai multe moduri de a jupui o pisică. Același lucru este valabil și atunci când vine vorba de a decide cum să îndepliniți o sarcină. S-ar putea să aveți în față mai multe opțiuni.
Auto-motivare
Considerați ce vă motivează să munciți din greu. S-ar putea să descoperiți că este ceva la fel de simplu ca satisfacția unei munci bine făcute. Pe de altă parte, unele persoane își găsesc motivația punându-se de partea recompenselor. Indiferent ce se întâmplă pentru a vă menține pe drumul cel bun, o puteți folosi pentru a face mai multe lucruri în timpul zilei de lucru.
>.