Respectul subordonaților este important pentru funcționarea echipei
Când promovezi, te afli brusc în situații complet diferite. Este posibil să vă cunoașteți deja colegii și subordonații, dar comportamentul lor față de dumneavoastră ar trebui să se schimbe. Fiecare subordonat ar trebui să își respecte superiorul, dar nu confundați respectul cu frica.
Cîteodată este dificil să cîștigi respectul și încrederea în același timp.
Demnitatea și respectul merg mînă în mînă
Angajații vor să fie ascultați și apreciați. Unul dintre numeroasele motive pentru care se părăsește un loc de muncă este "sentimentul de lipsă de respect la locul de muncă". Înainte de a câștiga respectul, trebuie să vă tratați angajații cu demnitate și recunoștință. Acest lucru înseamnă să vă tratați echipa cu recunoștință și să fiți înțelegător, dar ferm atunci când se fac greșeli.
Să fiți consecvent în abordarea dumneavoastră
Consecvența este esențială pentru corectitudine și logică. În schimb, inconsecvența generează suspiciune și frustrare. Fiți consecvent în toate aspectele conducerii dumneavoastră, de la gestionarea disciplinei la delegarea sarcinilor. Acest lucru include recunoașterea momentului în care favorizați un prieten sau anticipați incompetența cuiva.
Să fiți un exemplu
Dacă doriți ca angajații dvs. să muncească din greu, trebuie să le arătați că sunteți un muncitor. Iar acest lucru nu este ușor atunci când ești închis în birou. Sigur, șefii dvs. se așteaptă ca dvs. să vă îndepliniți responsabilitățile manageriale. Dar ar fi de ajutor dacă v-ați petrece și timp colaborând cu angajații dvs.
Să fiți un sprijin pentru echipa dvs. Ca parte a echipei, veți sta la discuții cu privire la problemele cu care se confruntă angajații și veți identifica nemulțumirile legate de procesele sau politicile biroului. Este posibil să auziți lucruri pe care conducerea superioară sau proprietarii de afaceri nu le aud. Fiți un avocat pentru angajații dumneavoastră și găsiți soluții care funcționează pentru ei, mulțumindu-i în același timp pe șefii dumneavoastră.Admiteți greșelile atunci când le faceți
Greșelile se întâmplă. Este posibil să abordați conflictul angajaților mai dur decât ați intenționat sau să faceți o greșeală în plan. Cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să vă recunoașteți greșelile în loc să arătați cu degetul. Faptul că aruncați vina asupra altora arată că echipa dvs. nu este de încredere și că nu puteți avea încredere.
>.