Cum să te vinzi pe piața muncii
Piața muncii este la fel de dură ca și alte piețe. Vânzătorii buni pot vinde bunuri despre care nu știu absolut nimic. Fiecare persoană care își caută un nou loc de muncă este un pic un reprezentant de vânzări sau un vânzător care trebuie să fie capabil să se vândă perfect. Doar că nu este atât de ușor pe cât pare la prima vedere.
"Marketingul personal" este o parte importantă a menținerii unui loc de muncă bun.
Să fii perfect conștient de punctele tale forte și slabe
Ca profesionist, este imperativ să fii conștient de punctele tale forte și slabe cheie. Cum altfel te poți aștepta să te vinzi unui potențial angajator? De unde să începi?
Consultați-vă experiențele anterioare pentru a vedea exact unde se află talentele, competențele și abilitățile dumneavoastră. Odată ce v-ați identificat setul de aptitudini, analizați cum se poate lega acesta de cariera pe care doriți să o urmați. Acesta este primul pas crucial pentru a vă vinde în mod eficient ca fiind candidatul perfect.
Care este obiectivul dvs. profesional?
În plus față de înțelegerea punctelor forte, a punctelor slabe și a abilităților dvs. cheie, este important să vă stabiliți obiectivele profesionale.
Stabilirea obiectivelor pentru cariera dvs. vă va menține concentrat și, de asemenea, vă va oferi o direcție și un scop. Dacă nu vă stabiliți niciun obiectiv, vă veți trezi alergând de colo-colo și fără să realizați nimic pentru dumneavoastră.
Stabilirea obiectivelor vă oferă claritate cu privire la ceea ce vă doriți în cele din urmă de la cariera dumneavoastră: vă asigură că vă investiți timpul, energia și efortul într-un parcurs profesional care este cu adevărat important pentru dumneavoastră.
Discurs personal, dar profesional
După ce ați făcut o mică autoexaminare, următorul pas în marketingul profesional este să vă creați un discurs personal și un mod de a vorbi.
Un discurs este un mesaj clar și concis despre dvs. care comunică cine sunteți, ce căutați și cum puteți fi un avantaj pentru o companie sau o organizație.
Când creați un discurs, concentrați-vă pe cele mai importante puncte pe care doriți să le transmiteți despre dvs. Gândiți-vă la punctele forte cheie și la ceea ce aveți de oferit.
>.