Administrative Assistant
RESPONSABILITATI:
- PO), trimiterea facturilor in original la contabilitate pentru arhivare
OLT.
OLT) si verifica daca aceste contracte au fost procesate in conformitate cu regulile interne. Completeaza detaliile de postare a facturilor si preda contractele pentru plata in contabilitate.
CERINTE:
Studii: studii superioare
Experienta si cunostinte: minim 1 an de experienţă într-o alta companie
Competente si abilitati:
• Capacitatea de a lucra în cadrul unei echipe, respectând nevoile şi contribuţia celor implicaţi
• Abilitatea de a dezvolta relaţii între funcţii şi departamente şi de a sprijini un mediu de lucru bazat pe colaborare
• Determinare, punctualitate
• Adaptabilitate şi sensibilitate interculturală
• Bune abilităţi de comunicare
• Gândire analitică
• Noţiuni de utilizare a calculatorului: Cunoştinţe avansate de MS Word, Ms Excel, MS Power
Point, Ms Outlook, SAP
• Limbi străine: noţiuni de limba engleză
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă