Analist Financiar
Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
Analistul Financiar se va alatura unei echipe de investitii dinamice si va juca un
- cheie in monitorizarea si optimizarea performantei financiare a companiei. Acest rol implica pregatirea rapoartelor financiare detaliate, analizarea bugetelor si sprijinirea deciziilor strategice pentru a stimula cresterea si profitabilitatea in intreaga organizatie.
Descrierea rolului:
- Colecteaza, centralizeaza si prelucreaza datele financiare de la companiile din Grup;
- Se asigura de conformitatea cu politicile de grup si reglementarile și standardele financiare in vigoare;
- Intocmeste raportarile necesare pentru managementul Grupului;
- Identifica zonele de risc ce necesita o analiza mai aprofundata;
- Participa la procesul de intocmire, actualizare, rectificare a bugetelor;
- Monitorizeaza continuu costurile companiei și furnizeaza rapoarte regulate managementului privind variatiile si tendintele costurilor;
- Propune solutii de imbunatatire a sistemelor si proceselor de control al costurilor.
Profilul candidatului:
- Licentiat in finante, contabilitate sau managementul afacerilor;
- Experienta in contabilitatea costurilor, bugetare, prognoza si analiza costurilor;
- Capacitatea de a analiza datele, de a identifica tendintele și modelele si de a lua decizii informate;
- Capabil sa comunice eficient pentru a explica datele financiare si pentru a face recomandari pentru reducerea costurilor;
- Abilitatea de a lucra in mod independent si in echipa;
- Cunostinte avansate de microsoft excel;
- Cunostine SAP reprezinta un avantaj;
- Abilitate de structurare si prezentare inteligibila a informatiilor de la sintetic la analitic;
- Limba engleza reprezinta un avantaj.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă