Angajam Secretara
CRITERII DE SELECȚIE
- Cunoştinţe de engleză
- Peste un an de experiență în Office / Back-office / Secretariat
Candidatul Ideal
- studii medii sau superioare finalizate;
- cunoasterea limbii engleze (obligatoriu), PC (Microsoft Office)
- caracteristici si abilitati: sociabila, spirit de observatie, atentie distributiva, comunicativa, ordonata;
Descrierea jobului
- Raspunde la telefoane;
- Asigurarea comunicarii interdepartamentale;
- Primirea vizitatorilor (colaboratorii, partenerii de afaceri) etc;
- Primirea documentelor si distribuirea lor catre departamentele societatii;
- Indosarierea documentelor;
- Organizarea bazei cu datele personale ale partenerilor;
- Activitate obisnuita de secretariat.
- Intocmirea diverselor rapoarte si evidente solicitate de conducerea companiei.
Activitatea se desfasoara la sediul societatii din sectorul 1, in zona Baneasa, Cladirea Platinum Business and Convention Center.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă