Angajare Reprezentant Vanzari IT – Licitatii
Descrierea postului:
- identificarea anunturile publicate pe
- urile oficiale (ex: SEAP, licitatiipublice) privitoare la procedurile de achizitie publica specifice firmei si in zona de interes a acesteia
- descarcarea, analizarea, clarificarea documentatiilor
- verifica criteriile de atribuire privind indeplinirea cerintelor de calificare atat din punct de vedere al eligibilitatii cat si tehnic si pregatirea documentelor necesare (experienta similara, experti cheie, echipamente, certificate, atestate, recomandari necesare si alte documente necesare);
- elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante.
- comunicare constanta cu colaboratorii pe diferitele specialitati
- contactarea diversilor furnizori pentru identificarea și procurarea produselor necesare în achiziții
- implementarea contractelor castigate prin colaborarea cu echipele implicate din cadrul companiei
Candidatul ideal:
- Cunoștințe foarte bune de MS Office (Word, Excel).
- Abilități de organizare, planificare și coordonare.
- Abilitatea de a rezolva sarcini multiple cu termene limita
- Capacitate de lucru în echipă și adaptabilitate.
- Putere de decizie, asumare de responsabilitati
- Experiență în organizarea documentației pentru participarea la licitații sau proiecte
Constituie avantaj, dar fara a fi obligatoriu:
- Experiență sau studii în domeniul IT sau profil tehnic
- Experiență și familiarizare cu platforma SEAP/SICAP
- Cunoasterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice
Se oferă:
- Salariu MOTIVANT, în funcție de experiența profesionala
- Laptop si telefon mobil
- Tichete de masă electronice
- Asigurare de accident
- Prime cu diverse ocazii
- Traininguri specializate efectuate prin partenerii acreditati în acest sens ai CG&GC
- Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei echipe tinere, dar profesioniste
- Cadrul ideal pentru dezvoltarea carierei personale și dobândirea de noi competențe
Despre CG&GC:
Suntem o companie integratoare de soluții IT&C numărul 1 pe piața locală, cu o experiență de peste 18 ani pe piața locală. Deținem un portofoliu complet de soluții integrate IT&C – hardware și software – și o gamă largă de servicii: consultanță IT, service autorizat și mentenanță echipamente IT&C, externalizare servicii IT, managed print services, infrastructură comunicații și securitate, audit IT&C și securitatea informației, specializată în furnizarea de servicii și produse tehnologice avansate. Ne dezvoltăm echipa și căutăm un Specialist în redactarea documentației pentru licitații, care să contribuie la succesul proiectelor noastre prin pregătirea corectă și completă a documentelor pentru licitații publice și private.
-
Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Angajator OLX Locuri de Munca Localiția: Oradea
Oradea, Bihor County, RomaniaAdăugat: 15. 3. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!