![Locuri de munca in startup-uri si IMM-uri.](/img/partneri/jobssup.png)
Application Specialist
Așa cum inima are nevoie de un ritm bine coordonat pentru a funcționa perfect, și noi, la MONZA ARES, avem nevoie de un profesionist care să asigure coordonarea perfectă a aplicațiilor IT.
Căutăm un Application Specialist care să contribuie la eficiența și inovația soluțiilor tehnologice din cadrul activităților noastre. Dacă ai experiență IT, ești orientat spre performanță și îți dorești să lucrezi într-un mediu în care impactul muncii tale se vede direct în sănătatea oamenilor, te așteptăm să te alături echipei noastre!
Responsabilități generale:
- Configureaza, instaleaza si personalizeaza aplicațiile;
- Implementeaza sistemele informatice in locatii;
- Ofera asistenta tehnica si software pentru utilizare;
- Formuleaza specificatiile functionale catre partenerii care dezvolta solutiile existente, in vederea finalizarii de catre acestia a dezvoltarilor necesare in cadrul aplicatiilor;
- Testeaza noile functionalitati;
- Ofera instruiri si materiale necesare pentru utilizatori;
- Comunica permanent cu personalul medical si administrativ care utilizeaza aplicatiile, precum si cu partenerii care le dezvolta;
- Lucreaza îndeaproape cu echipele interfuncționale pentru a înțelegea cerințele tehnice si operationale, pentru a contribui la soluții care să îndeplinească obiectivele proiectului și să conducă la eficiența operațională
- Activitatile specifice postului au loc remote/on-site in Bucuresti, dar va fi nevoie si de disponibilitate la deplasari in tara pentru implementari noi in locatiile grupului.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate cu diplomă de licență în Inginerie / Informatică sau pregătire echivalentă;
- Experiență de minim 2 ani într-un rol similar, în domeniul sănătății (spitale private/ farmacii cu circuit închis, clinici, laboratoare)
- Cunoștințe medii de utilizare: CRM, sistem ERP, CRM;
- Cunoștințe minime a unor soluții PACS constituie avanataj;
- Cunoștințe minime de troubleshooting IT, O365, Vmware, Active Directory consitutie avantaj;
- Cunoștințe tehnice și de înțelegere a platformelor informatice;
- Cunoașterea tehnologiilor de automatizare și codare precum SQL, API-uri, HTML.
- Persoană activă și comunicativă, cu spirit de echipă;
- Organizare, atenție la detalii;
Ce oferim:
- Mediu de lucru stabil într-o companie cu standerde înalte de îngrijire medicală;
- Echipă profesionistă și unită;
- Echipamente de lucru performante;
- Pachet salarial și beneficii adaptate pieței.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă