Asistent Fulfillment
Mereu găseşti câte ceva de făcut!
„Inovațiile sunt forța motoare a succesului afacerii noastre. "
Curiozitatea, pragmatismul și dorința de inovație au tradiție îndelungată la HORNBACH. Când se modifică situația din piață, branșele și cerințele clienților, HORNBACH nu are motiv de a se panica: HORNBACH ține pasul! Și facem aceasta de peste 145 de ani! Vechile valori fac posibile accesarea de căi noi.
Când este vorba despre implementarea de proiecte de succes, oamenii apelează la profesioniștii din branșă. De ce nu și atunci când este vorba despre propria carieră? !
Asistent Fulfillment
Sarcinile dumneavoastră:
În calitate Asistent Fulfillment sunteți persoana responsabilă pentru:
- Monitorizarea performanței de livrare a prestatorilor de servicii de transport din cadrul magazinului Online;
- Setarea și monitorizarea funcționării corespunzătoare a sistemelor informatice din domeniul logistic al magazinului Online;
- Asigurarea respectării principiilor logistice ale concernului Hornbach;
- Soluționarea proactivă a problemelor operative în colaborare cu Fulfillment Manager, cu departamentele logistice responsabile pentru expedieri directe și cu departamentul Serviciu Clienți;
- Monitorizarea și coordonarea în cadrul magazinului Online a: managementului retururilor client și furnizor, comisionării/ depozitării, a managementului de transport spre client și înapoi;
- Colectarea și pregătirea de date, fapte și rapoarte cu privire la elementele conexe domeniului de activitate;
- Asigurarea atingerii obiectivelor stabilite și că informațiile din analize sunt actuale, corecte și valide;
- Colaborarea la dezvoltarea de obiective noi în domeniul de responsabilitate „Fulfillment spre și de la clienții magazinului Online“ în baza planificării strategice de comun acord cu Fulfillment Manager;
- Participarea la definirea de măsuri pentru dezvoltarea în continuare a domeniului E-Business & Fulfillment;
- Propunerea de soluții pentru reducerea cotei de anulare și retur comenzi online;
- Susținere la elaborarea de soluții corespunzătoare pentru ambalarea comenzilor Online;
- Îmbunătățirea continuă a standardelor, procedurilor și a instrumentelor existente;
- Interfață pentru departamentele de specialitate centrale.
Calificările dumneavoastră:
- Cunoștințe avansate de limba engleză, cunoștințe de limba germană (de preferat);
- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
- Cunoștințe avansate de Microsoft Excel;
- Cunoștințe de operare în sistemul de baze de date SAP;
- Abilități analitice, de planificare și prioritizare, inițiativă proprie și spirit antreprenorial;
- Abilități bune de comunicare/organizare și abilități de lucru în echipă.
În echipa noastră cu peste 26. 000 de colegi există întotdeauna loc pentru idei noi și oameni talentați, care doresc să transforme viitorul lor profesional într-un proiect de succes. HORNBACH vă susține în proiectul dumneavoastră cu un salariu atractiv cât și alte beneficii.
Ne bucurăm de candidatura dumneavoastră.
Aplicați acum online. Vă rugăm să ţineţi cont că CV-urile depuse sub formă de hârtie nu vă vor fi transmise înapoi.
Cuvinte cheie:
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă