Auditor in domeniul Silviculturii
Descrierea locului de muncă
- Participarea efectiva la executarea activitatilor diviziei pentru indeplinirea obiectivelor din contractele de furnizare de servicii SGS Romania avand ca finalitate pregatirea raportul de audit;
- Pregatirea pentru efectuarea auditului, stabilirea planului de audit, transmiterea acestuia catre client, efectuarea auditului si inregistrarea informatiilor in aplicatiile dedicate acestei activitati;
- Mentinerea legaturii cu persoanele de contact indicate la locul auditului;
- Folosirea echipamentului de lucru pus la dispozitie ( telefon, calculator, aparat foto, etc) pentru desfasurarea auditurilor planificate;
- Intocmirea rapoartelor de audit in cel mai scurt timp posibil de la finalizarea auditului pe formatul stabilit;
- Asigurarea confidentialitatii informatiilor accesate pe parcursul derularii serviciilor in conformitate cu cerintele specifice, indiferent de formatul informatiei (suport electronic, hartie, comunicari verbale, inregistrari foto/video etc. )
- Contribuire la imbunatatirea proceselor prin transmiterea catre manager a oportunitatilor si a propunerilor de imbunatatire a activitatii;
- Colectarea si indosarierea tuturor inregistrarilor de calitate din sfera sa de activitate;
- Utilizarea inregistrarilor de calitate si asigurarea confidentialitatii.
Calificări
- Finalizat studiile superioare si ai acumulat minimum 3 ani experienta in industria forestiera si/sau in industriile bazate pe materialului lemnos sau domenii similare.
- Cunostinte de limba engleza, nivel
- avansat; - Bune cunostinte de operare a pachetului MS Office;
- Finalizarea cu succes a cursului de formare a auditorilor pentru următoarele standarde (cel puțin unul dintre următoarele standarde): ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 45001, ISO 27001, ISO 37001, 50001, IATF, SA800;
- Bune abilitati de comunicare si negoiere, pentru a putea explica conducerii organizației concluziile auditului;
- Capacitatea de învățare si adaptabilitate la schimbare, gândire managerială și dezvoltarea stilurilor de evaluare;
- Abilități solide de comunicare scrisă, capabile să formuleze rapoarte clare, concise și profesionale, explicând deviatiile si oportunitatile de imbunatatire în intervalele de timp cerute;
- Abilități de autoorganizare si capacitatea de a gestiona propriul volum de muncă pentru a eficacitate maxima;
- Excelenta orientare catre client, fara a incalca principiile de integritate ale SGS.
Rolul implica deplasari frecvente - 80% din timp.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: SGS Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 27. 3. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!