Auditor Intern
Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
Responsabilități principale:
- Realizarea de audituri interne pentru a evalua conformitatea, eficiența și eficacitatea proceselor și procedurilor interne;
- Identificarea riscurilor și recomandarea măsurilor corective pentru minimizarea acestora;
- Elaborarea planurilor de audit și rapoartelor detaliate privind constatările și recomandările;
- Monitorizarea implementării recomandărilor de audit;
- Colaborarea cu echipele din diverse departamente pentru a înțelege și optimiza procesele interne;
- Asigurarea conformității cu reglementările legale și standardele interne ale grupului.
Cerințe:
- Studii superioare finalizate (preferabil în economie, finanțe, contabilitate sau domenii conexe);
- Experiență relevantă în audit intern, extern sau control financiar (minim 2 ani);
- Abilitatea de a lucra în mod independent și în echipă;
- Cunoștințe avansate de Microsoft Excel;
- Cunoștințele SAP reprezinta un avantaj;
- Cunoștințe solide despre reglementările financiare și standardele de audit;
- Abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
- Capacitatea de a comunica clar și de a redacta rapoarte concise și relevante;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat reprezinta un avantaj;
- Disponibilitate pentru deplasări în locațiile din cadrul grupului;
- Certificări profesionale (CIA, ACCA, CISA) – reprezintă un avantaj.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă