
Brand & Comms Manager
Îți poți imagina un job în care să simți, în fiecare zi, că poți produce o schimbare în bine în lume?
HOSPICE Casa Speranței caută un Manager de Brand și Comunicare care să coordoneze campanii cu impact. Nu în vânzări, ci un impact care se măsoară în spitale construite, statistici schimbate și destine alinate.
Ce așteptăm de la tine:
- Minimum 5 ani experiență în marketing, publicitate sau PR.
- Experiență în managementul echipelor creative și coordonarea proiectelor.
- Abilități de relaționare cu mass-media, furnizori și parteneri.
- Creativitate, curaj și dorința de a duce produsul de comunicare al fundației la nivelul următor.
Câteva detalii despre rol:
- Program: full-time, on-site, 8 ore pe zi.
- Locație: Brașov sau București – alegerea e a ta!
Așteptăm CV-ul tău.
HOSPICE Casa Speranței este o organizație non-profit, înființată în 1992 la Brașov. Fundația a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România și este cea mai mare organizație din țară care oferă gratuit servicii specializate de acest tip.
HOSPICE Casa Speranței are două spitale cu servicii integrate, în Brașov și București, un centru socio-medical dedicat îngrijirii pediatrice în Adunații Copăceni, echipe mobile în cinci orașe – București, Brașov, Făgăraș, Zărnești și Giurgiu, șase sedii dedicate îngrijirii paliative și educației și peste 100 de paturi pentru internare și activități adiacente, destinate îngrijirii persoanelor diagnosticate cu boli incurabile.
HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii, unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere. În cei 33 de ani de existență, HOSPICE a adus alinare și speranță pentru peste 55. 000 de copii și adulți și mai bine de 100. 000 de aparținători.
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: HOSPICE Casa Sperantei Localiția: Braşov
Braşov, RomaniaAdăugat: 11. 4. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!