Chief Executive Officer
Despre noi:
- Academia de Business este o platforma educationala de business, lansata de catre unul dintre cei mai proeminenti antreprenori romani, Cristian Onetiu, Top 500 Forbes Entrepreneur, Autor si Investitor.
- Platforma este dezvoltata pe 7 piloni principali, oferind instrumentele si ghidarea necesara pentru a ajuta antreprenorii sa creasca, dupa experienta directa a lui Cristian Onetiu lucrand cu peste 2000 de antreprenori.
- Ne propunem sa devenim platforma #1 pentru antreprenorii din Romania care vor sa isi dezvolte
- urile. Dupa doar 6 luni de la lansare, am atras 600 de membri si generam venituri lunare de 60. 000 euro - rolul tau fiind de a gestiona si accelera aceasta crestere. - Misiunea noastra este de a oferi educatie de business accesibila mediului de business romanesc, interactiva si de inalta calitate, ajutand
- urile sa creasca sanatos, crescand nivelul de prosperitate a oamenilor si a tarii.
Despre tine:
- Te descrii ca lider dinamic, cu experienta in educatie, antreprenoriat si management, care intelege perfect peisajul afacerilor moderne. Ai o viziune clara asupra scalarii unei afaceri si esti pasionat de impactul pe care educatia il poate avea asupra dezvoltarii economice. Experienta ta in marketing digital si vanzari te ajuta sa intelegi cum sa atragi si sa retii clienti in era digitala.
- Urmatorul pas in cariera ta este de a sprijini si alti antreprenori cum sa isi conduca afacerile si cum sa creasca sustenabil.
Obiectivele tale in acest rol:
- Sa preiei conducerea operationala completa a Academiei de Business, raportand direct catre fondatorul Cristi Onetiu.
- Sa scalezi afacerea de la 600 la 1500 de membri pana la sfarsitul anului 2025, ceea ce ar reprezenta o crestere de 50% fata de cresterea noastra realistica proiectata de 1000 membrii pana la sfarsit de an.
- Sa optimizezi si sa dezvolti noi canale de marketing si vanzari pentru a atinge obiectivele de crestere.
- Sa explorezi si sa implementezi parteneriate strategice cu corporatii si universitati pentru a extinde oferta noastra de platforme educationale de nisa pe diverse industrii, facute in parteneriat cu aceste corporatii / universitati.
Responsabilitati principale:
- Ownership complet asupra P&L-ului companiei, cu focus pe cresterea veniturilor si profitabilitatii.
- Supervizarea si optimizarea tuturor functiilor: Marketing, Vanzari, Produs si Operatiuni
- Ownership pe produs, colectarea
- ului si alegerea directiei strategice a produsului pentru a genera impact maxim in vietile antreprenorilor. - Dezvoltarea si implementarea strategiei de crestere, valorificand oportunitatile existente si identificand altele noi
- Managementul si dezvoltarea echipei actuale (momentan compusa de 4 persoane), precum si recrutarea de noi talente dupa necesitati.
- Colaborarea stransa cu Cristi Onetiu pentru a transforma oportunitatile de business in parteneriate concrete si planuri de actiune
- Optimizarea proceselor interne pentru eficienta si scalabilitate
Cerinte principale:
- Experienta dovedita in roluri de management, preferabil in domenii precum educatie, servicii B2B sau tehnologie.
- Abilitati exceptionale de leadership si comunicare, cu capacitatea de a inspira si motiva echipe.
- Experienta in scalarea unei afaceri si atingerea obiectivelor ambitioase de crestere
- Cunostinte solide de marketing digital si vanzari, cu abilitatea de a gestiona agentii si echipe interne.
- Gandire antreprenoriala si capacitatea de a inova in domeniul educatiei de business
- Abilitati analitice puternice pentru luarea deciziilor bazate pe date.
- Fluenta in limba romana si englezaj.
Oferim:
- Salariu fix: 3000 euro brut lunar (SRL).
- Structura de bonus bazata pe performanta care devine activa din luna 4 de activitate, cu potential de a alege sa convertesti o parte din bonus in equity / parti sociale in companie.
- Oportunitatea de a lucra direct cu Cristi Onetiu si de a beneficia de mentoringul sau.
- Program flexibil, cu prezenta la birou in Bucuresti 2-3 zile pe saptamana.
- Posibilitatea de a avea un impact real asupra dezvoltarii antreprenoriatului in Romania.
- Acces la o retea vasta de antreprenori si lideri de business.
- Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala continua.
Procesul de recrutare se va desfasura in felul urmator:
- Daca esti pregatit sa conduci urmatoarea faza de crestere a Academiei de Business si sa ajuti la modelarea viitorului educatiei antreprenoriale in Romania, asteptam cu nerabdare sa ne trimiti cv tau!
- Vom invita la o discutie de aprofundare a experientei si potentialului tau candidatii potriviti.
- Te vom ruga sa completezi un formular de candidat.
- Vei intalni pe fondatorul Academiei de Business si veti avea ocazia sa va aliniati in ce priveste viitorul companiei, impreuna!
- Tot procesul ne asteptam sa dureze intre 2 si 4 saptamani, astfel incat sa finalizam cu o propunere scrisa pana la jumatatea lunii Aprilie.
-
Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Valuable Recruitment Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 14. 3. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!