Client Service Agent
Răspunde la anunțDescrierea locului de muncă
Despre post
Acesta este un post cu normă întreagă într-o unitate care funcționează 7 zile pe săptămână. Centrul nostru de service este operațional între orele 7:00 - 22:00 zilnic, iar echipa lucrează în două schimburi. Weekend-urile se fac prin rotație.
Centrul de service funcționează ca punct important al operațiunilor TOMRA, monitorizează sistemele noastre din întreaga rețea prin conectare de la distanță pentru a reduce la minim timpul de inactivitate și pentru a coordona toate lucrările de întreținere și reparații la fața locului, precum și pentru a oferi servicii pentru toți clienții noștri din România. Vei interacționa cu partenerii noștri, cu centrele comerciale care găzduiesc instalațiile noastre, cu tehnicienii și cu clienții.
Principalele sarcini ale postului:
- Răspunzi la apelurile din locațiile clienților
- Oferi asistență tehnică prin hotline clienților și colegilor din teren
- Monitorizezi sistemele și efectuezi diagnostice prin intermediul portalului web
- Interacționezi cu tehnicienii, colegii și clienții care vizitează locațiile
- Analizezi anomaliile și implementezi măsuri corective
- Prelucrezi configurațiile și modificările aparatelor de la distanță, online
- Oferi un nivel profesional de servicii în orice moment
- Asiguri asistență pentru clienți
- Investighezi reclamațiile clienților
- Raportezi intern cazurile catre echipa tehnica
Calificări
Persoana ideală
În primul rând, căutăm oameni care pot reprezenta TOMRA, pasionati de ceea ce fac și care își asumă responsabilitatea pentru propriile acțiuni. Asta înseamnă să ne asigurăm că echipamentele noastre funcționează întotdeauna bine și sunt disponibile pentru clienții noștri și, de asemenea, să construim relații solide de servicii cu aceștia. Istoricul candidaților ideali va demonstra profesionalism, seriozitate și pasiune pentru ceea ce fac.
De asemenea, căutăm candidați cu următoarele competențe și experiență:
- 0-4 ani de experiență în domeniul serviciilor pentru clienți
- Abilități excelente de deservire a clienților
- Engleză - nivel mediu (prezintă avantaj)
- Gândire analitică
- Bune abilități de gestionare a timpului
- Abilități avansate de comunicare
- Atenție ridicată la detalii
- Adaptabilitate
- Orientare spre soluții și spre procese
- Afinitate pentru zona tehnică
- Abilitatea de a gestiona așteptările mai multor părți
Ce oferim?
- Pachet salarial atractiv
- Acces la servicii medicale private
- Tichete de masă
- Decontarea transportului public
- Chair Massage la birou
- Traininguri si cursuri de specialitate
- Prime de Paște și de Crăciun
- Teambuilding și alte evenimente pentru angajați
- Birou confortabil cu o cultură de lucru deschisă și prietenoasă
- Mediu de lucru pozitiv, axat pe dezvoltarea profesională și personală
Ești interesat? Dacă da, haide să ne cunoaștem!
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă