Consilier Administrativ Supply Chain OUT
#Cariera
Ta începe cu a face ceea ce iubești:
Dacă ești pasionat de logistică și administrație și îți dorești un job care să fie mai mult decât un simplu loc de muncă?
În plus, îți dorești să fii într-un loc în care ești încurajat să fii tu, cel autentic, în care poți să greșești și ești ajutat să te dezvolți continuu?
Dacă te potrivești profilului, înseamnă că ai ajuns exact unde trebuie. Este momentul să faci parte
- o familie unită, care te susține să duci la următorul nivel pasiunea ta!
Meriți să descoperi că generozitatea, respectul, cinstea, simplitatea, coerența, exemplaritatea și performanța nu sunt simple valori care descriu o companie sau un job. Sunt chiar felul în care noi ne raportăm unii la alții și la tot ceea ce facem în fiecare zi.
Cum ești:
- Orientat către clienți – vii în întâmpinarea clientului cu politețe și bunăvoință ori de câte ori are nevoie de ajutorul tău și știi cum să te adaptezi diferitelor tipologii de clienți
- Excelent comunicator – captezi atenția interlocutorului prin mesaje clare, ușor de înțeles și adaptate nevoilor acestuia; ești concis și amabil;
- Responsabil – dai dovadă de perseverență pentru a finaliza în mod rapid și eficient orice sarcină de lucru, fiind atent la detalii și orientat către găsirea soluțiilor
- Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat;
- Cu spirit de echipă – știi cum să comunici cu oamenii, te pricepi să lucrezi împreună cu ei și ești de obicei primul care întinde o mână de ajutor și întreține atmosfera pozitivă din echipă.
- Adaptabil – atunci când este este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcină de lucru;
- Curios – mai ales în legătură cu oamenii, dar și cu produsele și cu noile tehnologii
Ce vei face:
- Menții legătura cu colegii, clienții și colaboratorii în permanență pentru a asigura un flux optim al proceselor și disponibilitatea produselor pentru aceștia;
- Te asiguri de respectarea promisiunilor făcute clienților atât online, cât și offline și cauți mereu soluții de îmbunătățire a gradului de satisfacție a acestora;
- Planifici livrările efectuate de furnizori și prestatori către magazin și clienți, asigurându-te că timpii stabiliți sunt respectați;
- Gestionezi și tratezi litigiile cu furnizorii și clienții;
- Centralizezi feedback-urile din partea furnizorilor și clienților și particip la rezolvarea lor;
- Te asiguri că produsele aferente comenzilor din magazin corespund din punct de vedere cantitativ și calitativ cu cele menționate în documentele de însoţire;
- Verifici corectitudinea avizelor pentru lemn;
Ce vei găsi la noi:
- O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie;
- Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;
- Ocazia de a fi parte
- o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește; - Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare;
- Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;
- Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională:
- flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
- card pentru tichete de masă;
- zi liberă plătită pentru ziua de naștere;
- suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);
- recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.
- flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
Care este următorul pas:
Să ne cunoaștem! Suntem prietenoși, onești și nerăbdători să povestim mai multe despre cum ești tu, cel autentic, despre ce iubești să faci și ce contează cu adevărat pentru tine.
Descrierea companiei
Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură.
Cele 22 magazine din 16 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni.
Vino să continui povestea alături de noi!
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă