💡 Recomand: Consultați și oferte de muncă similare din care cu siguranță veți alege ceva potrivit.
Consilier Suport Brokeri Senior
Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte :
- Studii superioare finalizate;
- Experienta in domeniul asigurarilor si in relatia cu partenerii brokeri;
- Experienta de lucru cu produse de tip
- auto - minim 3 ani; - Dexteritate în utilizarea calculatorului și a aplicațiilor informatice specifice: Word, Excel, Outlook, etc;
- Abilitati excelente de comunicare si negociere;
- Capacitate de a lucra in echipa si de a colabora cu departamente diverse;
- Atenție la detalii față de clienții interni și externi;
- Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită.
- Atitudine flexibila si proactiva in ceea ce priveste procesele de lucru;
- Capacitatea de a livra rapid rezultate bune si de a te adapta unor situatii sau cerinte noi si provocatoare, specifice domeniului;
- Deschiderea de a solicita si oferi feedback pentru imbunatatirea procesului de ofertare/emitere polite;
- Dorinta de a adauga plus valoare in activitatea realizata, dand dovada de creativitate si propunand solutii ce pot usura activitatea.
Ce face un Consilier Suport Brokeri;
- Ofera raspuns la cererile de oferta/ validare/ aprobare cu nivel de complexitate crescut, primite de la brokeri;
- Ofera suport de specialitate/ tehnic echipei din care face parte si colaboreaza cu departementul de subscriere pentru solicitari cu nivel de complexitate crescut;
- Asigura rol de helpdesk pentru brokeri, oferind raspuns la cererile de clarificare/ informatii diverse/ lamuriri;
- Emite si/ sau ofera suport reprezentantilor brokerilor la emiterea politelor de asigurare;
- Receptioneaza, verifica si arhiveaza politele de asigurare si documentatia aferenta emise de brokeri in conformitate cu normele interne;
- Redacteaza ofertele de asigurare pentru
- selling sau reinnoire, pentru a furniza brokerului livrabilul necesar inchiderii vanzarii; - Inregistreaza in aplicatiile specifice informatii si documente operationale (polite manuale, borderouri) pentru brokerii care nu fac acest lucru singuri, pentru a asigura livrabilele operationale (arhivare, reconciliere, comisionare);
- Asigura servisarea corecta a clientilor, oferind raspuns brokerilor la cererile de suplimente, anexe, corectii (post vanzare);
- Asigura managementul accesului la instrumente de lucru (activare/ dezactivare/ modificare useri) pentru brokerii care nu au platforme proprii interconectate cu Groupama si folosesc infrastructura informationala a acesteia;
- Transmite periodic catre brokeri informatii necesare bunei desfasurari a activitatii;
- Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă