CONSULTANT
Program management (1. ) To adhere to quality standards, regulatory requirements and company policies (2. ) To ensure positive customer experience and CSAT through First Call Resolution and minimum rejected resolutions or Reopen Cases (3. ) To participate or contribute on EN business in creation of proposals to drive Service improvement plans. (4. ) To independently resolve tickets and esnure that the agreed SLA of ticket volume and time are met for the team. (5. ) To provide support for on call escalations or
L3 level support and doing incident and problem management (6. ) Work on value adding activities such Knowledge base update and management, Training freshers, coaching analysts and conducting interviewsorparticipation in hiring drives.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă