Consultant vanzari magazin online
Candidatul ideal trebuie sa aiba:
- studii superioare finalizate. ︂︂︉︃︀︊︀︀︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅︊︄︈︌︊︎︂︎
- abilitate de a comunica atat scris cat si verbal.
- abilitate de a evalua problemele aparute prin gasirea de solutii imediate;
- atentie distributiva, capacitate de concentrare si rezistenta la stres;
- mod de gandire corect, orientat catre rezultat;
- cunostinte operare calculator (MS Office), cunoasterea altor programe ce pot fi de folos in domeniul online poate fi de asemenea un avantaj;
- experiente in vanzari, vanzari online, activitati de call center, activitati de marketing online, pot fi de asemenea un avantaj;
Descrierea postului si responsabilitati aferente:
- procesarea comenzilor primite pe site sau telefonic, de la introducerea lor in platforma si pana la livrare.
- preluarea apelurilor telefonice si oferirea de consultanta personalizata clientilor, daca acest lucru este necesar.
- urmarirea statusului comenzilor din momentul parasirii depozitului pana cand ajung la clientul final.
- facturarea comenzilor si pregatirea coletelor pentru expediere daca acest lucru este necesar.
- urcarea manuala pe site de produse noi sau activevarea de produse din feed.
- receptionarea scriptica a marfurilor în depozit și mentinerea legaturii cu zona de productie si depozitare a marfurilor.
- participarea activa la planificarea si implementarea strategiei de vanzari pentru portofoliul de furnizori si brandurile aflate in portofoliu.
- prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si regulile comerciale ale companiei.
- gestionarea corecta a stocurilor de produse prezente pe site, sau pe alte platforme partenere de fiecare data cand este cazul.
- urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual.
- tinerea unei legaturi permanente cu celelalte departamente;
Beneficiii:
- ferta salariala ce presupune un venit fix la care se adauga tichete valorice de masa plus bonificatii lunare, decontare transport.
- un loc de munca stabil intr-un domeniu aflat in continua dezvoltare, intr-un mediu de lucru placut.
Descrierea companiei:
Suntem o companie cu peste 16 ani de experiență în domeniul comerțului online și a producției de articole pentru bebeluși și copii până la vârsta de 6 ani. Ne dedicăm creării unor produse de calitate, sigure și confortabile, care să răspundă nevoilor celor mici și să aducă liniște și satisfacție părinților prin intermediul brandului kidizi.
Punem accent pe inovație, calitate și grijă pentru detalii, având o echipă pasionată și profesionistă care urmărește să ofere mereu cele mai bune soluții pentru familiile noastre de clienți. Valorile noastre sunt bazate pe respect, responsabilitate și angajamentul față de cei mai prețioși membri ai fiecărei familii.
Dacă dorești să faci parte dintr-un mediu dinamic și să contribui la dezvoltarea unor produse care contează cu adevărat, alătură-te echipei noastre!
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă