💡 Recomand: Consultați și oferte de muncă similare din care cu siguranță veți alege ceva potrivit.
CSS - Service Manager
A great opportunity to join the
- growing Service Management Support Center team in Oracle Customer Success Services. The expertise center delivers service management functions
- technical Incident Management (Service Request Management), Escalation Management and customer service support to Oracle top customers. The ultimate role of the SMSC is to grant customers an enhanced Oracle experience and to ensure the appropriate level of service management.
Responsibilities
- dedicated service and incident management support
- up on the open incidents and ensure their progress with Oracle engineering teams, while communicating with the customer and Project Manager to share progress and contain concerns
Requirements
Skills and Competencies
Career Level - IC3
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă