Director Executiv
Despre noi:
- Academia de Business este o platforma educationala de business, lansata de catre unul dintre cei mai proeminenti antreprenori romani, Cristian Onetiu, Top 500 Forbes Entrepreneur, Autor si Investitor.
- Platforma este dezvoltata pe 7 piloni principali, oferind instrumentele si ghidarea necesara pentru a ajuta antreprenorii sa isi dezvolte competentele si abilitatile profesionale si personale, dupa experienta directa a lui Cristian Onetiu lucrand cu peste 2000 de antreprenori.
- Ne propunem sa devenim platforma #1 pentru antreprenorii din Romania care vor sa isi dezvolte
- urile. - Misiunea noastra este de a oferi educatie de business accesibila mediului de business romanesc, interactiva si de inalta calitate, ajutand
- urile sa creasca sanatos, crescand nivelul de prosperitate a oamenilor.
Despre tine:
- Te descrii ca lider dinamic, cu experienta in mix de strategie dar mai ales de executie, antreprenoriat si management, care intelege perfect peisajul afacerilor moderne din Romania. Ai o viziune clara asupra cresterii unei afaceri si esti pasionat de impactul pe care educatia il poate avea asupra dezvoltarii economice. Experienta ta in marketing digital si vanzari te ajuta sa intelegi cum sa atragi si sa retii clienti in era digitala.
- Esti un om capabil sa gestioneze un mediu inovativ si caruia ii place sa creeze structura si ordine. Esti de asemenea un om care este dispus sa isi suflece manecile si sa tranzitioneze constant intre rolul de strateg, manager si executant asa cum este potrivit in diversele contexte ale
- ului. - Urmatorul pas in cariera ta este de a promova si creste expunerea Academiei de Business pentru ca si alti antreprenori sa inveti cum sa isi conduca afacerile si cum sa creasca sustenabil.
Obiectivele tale in acest rol:
- Sa preiei conducerea operationala completa a Academiei de Business, raportand direct catre fondatorul Cristian Onetiu.
- Sa cresti numarul de membrii de la 600 la 1500 pana la sfarsitul anului.
- Sa diversifici, optimizezi si sa dezvolti noi canale de marketing si vanzari pentru a atinge obiectivele de crestere.
- Sa explorezi si sa implementezi parteneriate strategice pentru a extinde oferta noastra de platforme educationale de nisa pe diverse industriii.
Responsabilitati principale:
- Ownership complet asupra P&L-ului companiei, cu focus pe cresterea veniturilor si profitabilitatii.
- Supervizarea si optimizarea tuturor functiilor: Marketing, Vanzari, Produs (Digital Platform) si Operatiuni.
- Ownership produs, colectarea
- ului si alegerea directiei strategice a produsului pentru a genera impact maxim in vietile antreprenorilor. - Dezvoltarea si implementarea strategiei de crestere, valorificand oportunitatile si parteneriatele / sponsorii existenti si identificand altele noi.
- Managementul si dezvoltarea echipei actuale (momentan compusa de 4 persoane), precum si recrutarea de noi talente conform necesitatilor.
- Colaborarea stransa cu Cristian Onetiu pentru a transforma oportunitatile de business in parteneriate concrete si planuri de actiune
- Optimizarea proceselor interne pentru eficienta si crestere.
- Important de mentionat ca acest rol NU va avea ca responsabilitati sa lucreze
- o pozitie de consultant, mentor sau trainer pentru antreprenori, ci va facilita recrutarea si monitorizarea acestora.
Cerinte principale:
- Experienta dovedita in roluri de management, preferabil in domenii precum educatie, servicii B2B sau tehnologie.
- Abilitati exceptionale de leadership si comunicare, cu capacitatea de a inspira si motiva echipe.
- Experienta in cresterea unei afaceri si atingerea obiectivelor ambitioase de crestere.
- Cunostinte solide de marketing digital si vanzari, cu abilitatea de a gestiona agentii si echipe interne.
- Gandire antreprenoriala si capacitatea de a inova in domeniul educatiei de business
- Abilitati analitice puternice pentru luarea deciziilor bazate pe date.
- Fluenta in limba romana si engleza.
Oferim:
- Compensare: Salariu fix + Bonus
- Salariu fix: 3000 euro brut lunar (SRL).
- Aditional fara de salariul fix, o structura de bonus bazata pe performanta care devine activa din luna 4 de activitate si poate reprezenta 30%+ din compensarea totala in cazul obiectivelor trimestriale de crestere, cu potential de a alege sa convertesti o parte din bonus in equity / parti sociale in companie.
- Oportunitatea de a te dezvolta
- o echipa executiva recunoscuta. - Program flexibil, cu prezenta la birou in Bucuresti 2-3 zile pe saptamana.
- Posibilitatea de a avea un impact real asupra dezvoltarii antreprenoriatului in Romania.
- Acces la o retea vasta de antreprenori si lideri de business.
Procesul de recrutare se va desfasura in felul urmator:
- Daca esti pregatit sa conduci urmatoarea faza de crestere a Academiei de Business si sa sprijini la modelarea viitorului educatiei antreprenoriale in Romania, asteptam cu nerabdare sa ne trimiti cv tau!
- Vom invita la o discutie de aprofundare a experientei si potentialului tau candidatii potriviti.
- Te vom ruga sa completezi un formular de candidat.
- Vei intalni pe fondatorul Academiei de Business si veti avea ocazia sa va aliniati in ce priveste viitorul companiei, impreuna!
- Tot procesul ne asteptam sa dureze intre 2 si 4 saptamani, astfel incat sa finalizam cu o propunere scrisa pana la sfarsitul lunii Aprilie.
-
Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Valuable Recruitment Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 25. 3. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!