Dispute Management Process Associate with Spanish
Short Description
In this role you will leverage your deepening knowledge in one process or more and participate in meeting service levels, key measurement targets of the team and delivers a high quality and
- effective customer service to the client. You will perform tasks in line with the written procedures or assigned by senior staff under supervision.
Qualifications
- Level of languages: English-min B1+ level, Spanish C1 level;
- Customer service skills;
- Strong interpersonal and negotiation skills;
- Team player attitude;
- Highschool diploma is mandatory;
Job Responsibilities
- Codes and clears deductions
- Researches low complexity disputes and deductions for validity
- Proposes credits for valid queries
- If deduction is invalid, provides proof to support collection efforts
- Reconciles accounts
- Escalates problem accounts
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă