E-Merchandiser
#Cariera
Ta începe cu a face ceea ce iubești:
Ești pasionat de
- commerce și de optimizarea experienței utilizatorilor online? Vrei să contribui la dezvoltarea unui parcurs digital fluid și captivant pentru clienții noștri? Atunci această oportunitate este pentru tine!
În rolul de E-Merchandiser, vei gestiona și optimiza experiența online pe leroymerlin. ro, asigurând o navigare eficientă și o prezentare relevantă a produselor. Vei colabora îndeaproape cu echipele de management și marketing de produs pentru a îmbunătăți structura categoriilor, vizibilitatea produselor și performanța magazinului online.
Responsabilități:
Creare și optimizare categorii și subcategorii:
- Crearea și restructurarea universurilor, gestionarea subuniversurilor și categoriilor prin grupare sau disociere;
- Analizarea celor mai frecvente căutări SEO pentru generarea subcategoriilor relevante și colaborarea cu echipele de management și marketing de produs pentru asigurarea corectitudinii datelor.
Optimizarea afișării și navigării:
- Determinarea ordinii de afișare a subuniversurilor și categoriilor pe baza celor mai accesate zone;
- Dezactivarea și redirecționarea SEO pentru categoriile eliminate;
- Selectarea tipurilor optime de conținut pentru paginile de categorie și produse;
- Configurarea filtrelor standard și a regulilor de populare, precum și adăugarea de imagini pentru valori complexe în filtre.
Gestionarea paginilor de produs:
- Selectarea caracteristicilor produsului pentru afișare pe fișa de produs;
- Verificarea denumirilor și completitudinii datelor împreună cu echipele de marketing produs;
- Selectarea media pentru îmbunătățirea prezentării produselor;
- Configurarea regulilor de grupare a variantelor pentru o experiență de cumpărare mai intuitivă și activarea recomandărilor și
- sell pe modelele eligibile.
Monitorizare și raportare:
- Urmărirea numărului și ratei de publicare a categoriilor și produselor, precum și revizuirea problemelor de publicare, inclusiv produse orfane, fără media sau categorii inactive;
- Monitorizarea performanței produselor și categoriilor, din punct de vedere vânzări, conversii, vizualizări.
Cum esti:
- Ai experiență relevantă în
- commerce sau
- merchandising; - Deții cunoștințe solide de SEO, analiză de date și gestionare a categoriilor de produse;
- Ai abilități analitice și o atenție sporită la detalii;
- Îți place să colaborezi cu multiple echipe pentru a asigura alinierea și completitudinea datelor;
- Ai experiență cu instrumente digitale de analiză și optimizare;
- Urmărești tendințele pieței și înțelegi comportamentul consumatorilor.
Ce îți oferim?
- Un mediu de lucru autentic, bazat pe colaborare și dezvoltare continuă;
- O echipă unită, care îți oferă sprijinul necesar pentru a crește și excela;
- Posibilitatea de a avea un impact real asupra experienței online a clienților noștri.
Hai să construim împreună experiența online de mâine!
Descrierea companiei
Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură.
Cele 22 magazine din 16 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Și nu ne oprim aici. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni.
Vino să continui povestea alături de noi!
- Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: Leroy Merlin Localiția: Bucureşti
Bucharest, Bucharest, RomaniaAdăugat: 27. 3. 2025
Postul de muncă activ
4 persoane au vizionat această ofertă de muncă.