Economist Mijloace Fixe
#Cariera
Ta începe cu a face ceea ce îți place
✔ Ești pasionat de contabilitate?
✔ Dorești să faci parte
- o companie care promovează valori precum respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritatea și coerența?
✔ Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ai ajuns în locul potrivit, la momentul potrivit. Căutăm un coleg/colegă care să ne întregească echipa!
Cum ești:
- Cu spirit de echipă;
- Orientat spre rezultat;
- Serios si punctual;
- Proactiv si deschis către nou;
- Cu abilități de inițiativă;
- Cu capacitate de a avea atenție distributivă;
- Cu abilități organizatorice si de comunicare.
Ce vei face:
- Vei fi responsabil cu primirea, verificarea si inregistrarea facturilor de mijloace fixe si obiecte de inventar de la furnizori conform prevederilor legislative in vigoare si alocarea acestora pe centre de cost si proiecte prestabilite;
- Vei fi responsabil cu alocarea mijloacelor fixe pe categorii conform legislatiei in vigoare;
- Vei fi responsabil cu procesele de înregistrare și evidență a mijloacelor fixe (capitalizare/transfer/ retrageri) in conformitate cu documentatia suport;
- Vei monitoriza și actualiza registrul de mijloace fixe;
- Vei emite atunci cand este cazul facturi de vanzare de mijloace fixe conform legisatiei in vigoare si a procedurilor interne;
- Vei verifica inregistrarile contabile si fisele de cont din aria de responsabilitate;
- Vei oferi suport celorlalte departamente / colegilor din magazine pentru aspecte ce tin de zona de mijloace fixe/ obiecte de inventar;
- Participi la intocmirea lucrarilor de inchidere de luna;
- Participi la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar și oferi suport in pregatirea situațiilor pentru auditul intern si extern;
- Participi la pregatirea documentelor pentru evaluarea cladirilor din patrimoniu;
- Participi la pregatirea documentelor pentru inventarul anual al patrimoniului de mijloace fixe;
- Vei furniza rapoarte, situații, analize contabile la solicitarea altor departamente sau a șefului ierarhic;
- Vei oferi suport in pregatirea si transmiterea situatiilor pentru DGITL si primarii;
- Vei arhiva documentele contabile din aria de responsabilitate;
- Vei oferi suportul la dezvoltarea de sisteme, programe și proceduri contabile adaptate la nevoile companiei;
- Suport pentru manager in adaptarea procesele contabile conform legislației în vigoare.
Ce ne dorim să ai:
- Experiență de minim 2 ani într-o poziție similară;
- Studii superioare în domeniul
- contabil;
- Cunoștințe Excel nivel mediu;
- Cunoștințe de G-suite sunt un plus;
- Cunostinte privind legislatia in domeniu;
- Cunoștințe de Oracle modul FA prezintă un avantaj;
- Cunostinte SAP reprezinta un avantaj;
- Atenție la detaliu și bună organizare, responsabilitate și seriozitate;
- Adaptabilitate usoara la nou si bune abilități de comunicare;
- Engleză - nivel mediu;
- Franceză - nivel mediu (opțional).
Ce vei găsi la noi:
- Un colectiv unit și pe cinste, adică foarte generos când vine vorba de a împărtăși cu tine experiența acumulată și de
- ți ghida primii pași în companie;
- O zonă amenajată ca un ”colțișor de acasă”, în care poți socializa cu colegii sau te poți deconecta de la muncă pentru câteva momente;
- Un mediu în care dezvoltarea ta prin proiecte captivante, workshopuri, seminarii, formări și acompaniere managerială are parte de susținerea deplină;
- Un loc în care ideile și propunerile tale sunt întotdeauna ascultate, iar succesele sunt răsplătite pe măsură.
Care este următorul pas:
Să ne cunoaștem! Suntem prietenoși, onești și nerăbdători să povestim mai multe despre cum ești tu, cel autentic, despre ce iubești să faci și ce contează cu adevărat pentru tine.
Descrierea companiei
Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură.
Cele 22 magazine din 16 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Și nu ne oprim aici. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni.
Vino să continui povestea alături de noi!
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă