EEM Service Excellence Manager (Bulgaria, Romania, Greece, Cyprus)
The Service Operations Excellence Manager plays a crucial role in enhancing and optimizing the operations of the frontline service functions within the company.
Here's a breakdown of the responsibilities and key activities:
1. Process and Continuous Improvement
2. Implementation & Utilization of Business Processes and Tools, Training and Coaching
3. Collaboration and Future Development, Customer Service Excellence
4. KPI Management, Analysis and Capacity Planning
Qualifications and Education Requirements:
- solving skills
- functional teams
Read more on
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă