Expert Operational & Projects E-Commerce
Răspunde la anunț
ACESTEA VOR FI RESPONSABILITATILE ROLULUI:
Analiza, imbunatatire si definire procese:
• Monitorizeaza rapoartele si analizele periodice specifice zonei de expertiza.
• Defineste noi rapoarte necesare si asigura crearea, testarea si implementarea acestora.
• Realizeaza analize necesare pentru imbunatatirea proceselor, fluxurilor de lucru, optimizarea costurilor si capacitatii de comenzi si productivitatea operationala.
• Extrage si raporteaza NPS-ul si principalii KPI Analytics pentru platformele online.
• Elaboreaza si implementeaza politicile si procedurile specifice activitatii desfasurate.
Monitorizare plata & profil procesator de plati online:
• Monitorizeaza situatiile de plata (ramburs & online) si parametrii de risc si frauda configurati in platforma procesatorului de plati online.
• Monitorizeaza constant tranzactiile efectuate in platformele online si instiinteaza managerul direct de incidentele observate.
Configurare, testare si dezvoltare solutii e
Commerce:
• Testeaza si configureaza platformele online si actioneaza prompt in remedierea oricarui incident semnalat.
Project management:
• Coordoneaza si participa la implementarea proiectelor companiei desfasurate de catre departamentul ECommerce.
• Asigura atingerea obiectivelor proiectului si implementeaza schimbarile necesare.
• Planifica activitatile din cadrul proiectului si comunica cu toti cei implicati.
• Realizeaza documentatia fiecarui proiect si gestioneaza procesele din cadrul proiectului.
• Comunica cu membrii echipei si cu partenerii de lucru implicati in proiect.
• Realizeaza si trimite rapoarte si analize ale proiectelor dupa implementarea acestora.
• Implementeaza eventualele schimbari aduse proiectului si defineste bugetul diferitelor initiative.
Gestionare parteneri e
Commerce:
• Stabileste si dezvolta relatii de colaborare cu partenerii de lucru din cadrul companiei si cu colegii din alte departamente si firme specializate.
• Gestioneaza relatia cu partenerii externi.
APTITUDINI SI COMPETENTE necesare:
• Studii superioare finalizate;
• Experienta anterioara similara reprezinta un avantaj;
• Cunostinte MS Office ( in special Excel);
• Cunoastinte de limba engleza la nivel mediu;
• Abilitati de comunicare, negociere, diplomatie;
• Abilitatea de a intelege rapid procese complexe, de a gandi critic, de a obtine si de a procesa informatii;
• Digital mindset.
-
Aplica
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă