Facility Management
Responsabilitati: Responsabil de toate activitatile specifice intretinerii si exploatarii in cele mai bune conditii a cladirilor detinute in proprietate sau inchiriate de catre companie, respectiv: Mentenanta cladirilor si a tuturor sistemelor/instalatiilor acestora precum si a parcarilor, a spatiilor verzi si a altor asemenea facilitati; Coordonarea si monitorizarea serviciilor de securitate, curatenie,
- deratizare, intretinere spatii verzi, gestionare deșeuri etc. ; Managementul echipelor administrative (ex. de curetenie, intretinere etc. ) prin asigurarea unei coordonari eficiente, luarea deciziilor strategice, gestionarea resurselor umane si materiale, implementarea politicilor si procedurilor adecvate si asigurarea unui mediu de lucru sanatos si productiv; Planificarea, coordonarea și receptionarea reparațiilor necesare, a lucrărilor de construire, renovare, întreținere, restaurare și extindere aferente cladirilor si spatiilor adiacente; managementul contractanților si a furnizorilor; coordonarea termenelor fiecarui proiect in parte (management proiect); Managementul si monitorizarea proactiva a utilizarii eficiente a cladirilor (costuri utilitati / lucrari intretinere); propunerea de solutii de eficientizare a utilizarii (audituri energetice, implementare inițiative de economisire energie si de reducere costuri operaționale); Realizarea inspecțiilor și evaluărilor periodice ale imobilelor pentru identificarea nevoilor de întreținere, a pericolelor de siguranță, a riscurilor și a domeniilor în care se pot face îmbunătățiri; Dezvoltarea și implementarea programelor de întreținere preventiva pentru fiecare cladire in parte pentru asigurarea funcționarii continue a sistemelor și echipamentelor. Centralizarea analizelor privind defectiunile sau avariile echipamentelor / instalatiilor, incluzand cauzele determinante si masurile de remediere luate; Monitorizarea si validarea necesarului de piese de schimb; Gestionarea directa a relatiei cu chiriasii, solutionarea problemelor
- administrative in cel mai scurt termen, disponibilitate pentru situatii de urgenta;; Pastrarea evidenteti tuturor lucrarilor coordonate, precum si a cheltuielilor legate de spatiile inchiriate / furnizate chiriasilor;; Coordonearea exercițiilor de pregătire pentru situații de urgență și dezvoltarea planurilor de răspuns în caz de urgență pentru reducerea riscurilor și asigurarea siguranței ocupanților; Intocmirea si gestionarea bugetului pentru activitățile de întreținere, inclusiv estimarea costurilor, urmărirea cheltuielilor și optimizarea alocării resurselor; Menținerea actualizata a documentației clădirilor, asigurarea obținerii și menținerii autorizațiilor legale (incluzand autorizatii ISU, ISCIR, verificari retea Gaze Naturale, verificari stingatoare incendiu). Intocmirea si mentinerea actualizata a procedurilor si politicilor specifice asigurarii mentenantei cladirilor din portofoliu; Asigurarea managementului general al contractelor in desfasurare cu furnizorii si cu clientii existenti si urmarirea derularii contractelor încheiate pentru respectarea clauzelor privind calitatea lucrarilor, respectarea termenelor de executie si încadrarea în buget; Actionarea ca punct de contact pentru întrebări, probleme și situații de urgență legate de facilități și asigurarea rezolvarii acestora într-un mod rapid și eficient; Stabilirea și menținerea relațiilor cu furnizorii de servicii / produse externi pentru asigurarea furnizarii unui serviciu de calitate / produse conforme, in termen și negocierea unor prețuri competitive (incluzand servicii aprovizionare / filtrare apa, vending machines); Mentinerea evidentei masurilor de securitate implementate (paza, instalatii efractie, incendiu, inundatii), a costurilor aferente; gestionarea relatiei cu societatile din domeniu; identificarea impreuna cu societatile din domeniu a modalitatilor noi oportune cladirilor pe care le gestioneaza; Reprezentarea companiei in relatia cu autoritatile, in privinta aspectele
- administrative imobiliare (politie, pompieri, OPC, garda de mediu etc). Cerinte: Studii superioare tehnice, obligatoriu inginer constructor sau de instalatii, cu experienta de minim 3 ani in domeniu; Experienta in coordonarea de echipe si a tuturor partilor implicate
- un proiect (project manager); Experienta in proiecte de amenajari a cladirilor si mentenanta tehnica a acestora constituie un avantaj; Experienta in obtinerea de avize si autorizatii necesare lucrarilor de construire constituie un avantaj; Cunostinte avansate pachet Microsoft Office (in special Excel); Permis conducere categoria B; Limba engleza, minim nivel mediu; Capacitate de analiza si sinteza; Disponibilitate pentru deplasari; Atitudine proactiva, Rigurozitate in activitate, abilitate de comunicare, negociere si planificare. Powered by Jazz
HR
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă