💡 Recomand: Consultați și oferte de muncă similare din care cu siguranță veți alege ceva potrivit.
Finance & Administrative Assistant
Main responsibilities
The Finance & Administrative Assistant will play a crucial role in the company's administrative and financial operations. This position requires a
- on leader who will oversee and participate in various processes, including administrative tasks, financial management, budgeting, annual reporting, salary administration, contract management, etc.
The ideal candidate will have a minimum of 5 years’ experience in a similar role, demonstrate excellent English proficiency, strong adaptability and possess strong leadership skills.
Key Responsibilities:
-
- day administrative operations to ensure efficiency
Rom Chief Accountant and Financial/Controlling management of Softing AG Group
Rom General Management
Required skills/ Experience
- performing team
- solving skills with attention to detail
- minded and enthusiastic team player with an international mindset
Would be a plus
What’s in it for you, besides the working experience
Rom for important life milestone (such as birth of a child)
- life balance is important to us (24-27 days of annual leave depending on your seniority level)
- known customers in the industry
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă