Firma de transport angajam contabil junior
Răspunde la anunțSuntem în căutarea unui Contabil dedicat pentru a se alătura echipei noastre.
Postul presupune:
- Asigura si raspunde de respectarea legii contabilitatii la nivel de firma; Asigura respectarea legalitatii privind intocmirea si valorificarea tuturor documentelor
- contabile si asigura respectarea legislatiei
- contabile si fiscale la nivelul societatii. - Intocmeste balantele analitice lunare si declaratiile fiscale specifice activitatii
- financiare.
Principalele atributii si sarcini:
- Inregistrarea cronologica a documentelor
- contabile(achizitii, clienti, ordine de deplasare, diurne, regsitru casa, jurnale banca lei si valuta, mijloace fixe , resurse umane. - Organizeaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii
- contabile si fiscale a societatii, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. - Intocmeste si raspunde de lucrarile de inchidere a exercitiului
- contabil, balantele de verificare lunare, declaratiile fiscale lunare/trimestriale/semestriale/anuale, raportari contabile semestriale si situatiile financiare anuale. Asigura intocmirea tuturor declaratiilor de impozite si taxe si raportari solicitate de catre organele administratiei financiare, institutiile de stat, locale, de control, bancare ( BNR), statistice etc. - Stabilirea impozitului pe profit (identificare cheltuieli nedeductibile, venituri neimpozabile etc. ), inclusiv declaratii aferente (100 trimestrial si 101 anual);
- Intocmirea si verificarea notei contabile privind salariile, retinerile, contributiile sociale, cheltuielile sociale etc. state de plata etc. , inclusiv verificare declaratii aferente 112
- Verificarea jurnalelor de vanzari si cumparari, inclusiv declaratii aferente (300, 394, 390 )
- Asigura intocmirea registrelor obligatorii prevazute de legislatia in vigoare; urmareste existenta si tinerea corecta a registrelor de evidenta specifice domeniului
- contabil - Indica sefului ierarhic disfunctionalitatile sesizate pentru stabilirea masurilor de remediere a acestora.
- Mentine legatura cu ANAF – fisa rol pentru o evidenta corecta si procedeaza la rezolvarea problemelor ce intervin.
Cerinte obligatorii:
-absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
- sa probeze o vechime de cel putin 5 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii
- contabile si fiscale.
- sa detina cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si
- contabil;
- sa detina cunostinte aprofundate in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul
- contabil si fiscal;
- sa probeze o buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;
Aptitudini:
- capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiză si sinteza);
- capacitate de organizare si contol a activitatii;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă