Funcționar administrativ (România)
Vei beneficia de:
- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și prietenos
- salariu brut până la 4000 lei + bonusuri + tichete de masă
- program
- time, 8-12 - oportunități de dezvoltare profesională în cadrul companiei
- colaborare cu o echipă dedicată și sprijinitoare
Principalele responsabilități:
- primirea și îndrumarea vizitatorilor și a curierilor în mod profesionist și prietenos
- gestionarea apelurilor telefonice și redirecționarea acestora către persoanele potrivite
- organizează trimiterea și primirea de colete
- asigurarea unui mediu de lucru ordonat și curat în zona de recepție
- colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru rezolvarea diverselor solicitări administrative
Cerințele postului:
- experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj
- abilități excelente de comunicare și prezentare
- capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan
- limba engleză cel puțin la nivel mediu
- cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office)
Oferta este adresată tuturor candidaților care îndeplinesc condițiile de recrutare.
-
Informații detaliate despre oferta de muncă
Firma: SILVERHAND Localiția: Timişoara
Timișoara, Timiș County, RomaniaAdăugat: 7. 3. 2025
Postul de muncă activ
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!