General Manager
Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
Clientul nostru este o companie cu capital românesc, activă din 2017, specializată în exploatarea resurselor minerale și producția de agregate. Cu o experiență solidă în industrie, ne concentrăm pe extracția pietrișului, nisipului, argilei, precum și a pietrei ornamentale și a materialelor utilizate în construcții.
Responsabilitati principale:
- Comunică managementului valorile și obiectivele strategice ale firmei
- Stabilește obiectivele managerilor din subordine,
- limită și modalitățile de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor
- Aprobă procedurile de interes general ale firmei (aprovizionare, vânzare, distribuție, financiare, service, resurse umane)
- Participă la elaborarea și implementarea sistemelor de raportare și a sistemului de calitate
- Dezvoltă mijloace de motivare a personalului din subordine
- Asigură un climat de comunicare și încurajare a inițiativei care să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite
- Identifică nevoile de recrutare și participă la selecția, integrarea și dezvoltarea managementului firmei
- Participă la programele de elaborare și actualizare a fișelor de post ale managerilor din subordine
- Evaluează periodic activitatea managerilor din subordine
- Asigură respectarea normelor interne de funcționare de către personalul din subordine
- Stabilește măsuri de eficientizare a activității personalului din subordine
Cerinte:
- 4-5 ani experienta anterioara de management (industria de constructii)
- Cunostinte si expertiza de management de proiect
- Integritate, orientare catre solutii, capacitatea de a motiva persoanele din subordine
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă