Help Desk Engineer
Răspunde la anunțThe IT Service Desk will provide first and second line technical support. The successful candidate will require an aptitude for working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of Incidents, Service Requests, which may range from straightforward to more complicated technical issues. There is also a range of administration duties within this role.
Main tasks
Required competencies:
- motivated achiever who gains satisfaction from providing excellent customer service
We offer you to be part of a
- new office from the beginning and constant development. Connect44 employs a diverse range of talent to create an environment that fuels innovation and continuous improvement and
success. If you have passion for your work, for your team, for the company and the services we deliver, join our company. We live a family atmosphere, support each other and always have space for a good laugh.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă