Hotel Manager - Nave pe fluvii europene/oceane
Responsabilitati Responsabil pentru intregul departament de recepție, inclusiv responsabilitati precum: Implementarea si mentinerea standardelor si bugetelor companiei in departamentul hotelier. Gestionarea magazinului, salonului de beauty si departamentului de wellness. Gestionarea si motivarea intregii echipe, in special a personalului de conducere. Evaluarea fiselor de comentarii ale pasagerilor Revizuirea tuturor comenzilor efectuate de catre departamentul hotelier. Checking, controlling and signing for all supplies and delivery notes Supervising the proper storage of all stock on board the vessel Verificarea, controlul si semnarea tuturor aprovizionărilor si notelor de livrare. Mentinerea curateniei, igienei și ordinei impecabile in zona receptiei Elaborarea listelor de serviciu scrise pentru intregul personal de intretinere a camerei, precum si planificarea posturilor de lucru. Supravegherea tuturor verificarilor de stoc si inventare in cadrul departamentului hotelier. Implicarea in programul de training si onboarding a echipajului la bord. Respectarea politicii corporative privind uniformele in cadrul departamentului hotelier. Mentinerea unei prezente active in bucatarie si in restaurant in timpul meselor. Menținerea unei prezente active la toate ocaziile si evenimentele oficiale la bord. Supravegherea continua a tuturor pasagerilor de la bord. Efectuarea periodica a inspectiilor in zonele pasagerilor si ale echipajului, precum si in cabine. Gestionarea recalamatiilor conform politicii companiei. Organizarea sicoordonarea evenimentelor speciale. Efectuarea verificarilor finale a tuturor informațiilor despre pasageri și membrii echipajului. Mentinerea unui flux constant de informatii la bord si respectarea lantului de comandă. Asigurarea unei comunicari active cu capitanul, echipajul si sediul central. Controlul si mentinerea registrului de casa la bord. Listarea corecta a tuturor facturilor de iesire. Calificari Limba engleza la nivel avansat, limba germana constituie avantaj Absolvirea unei forme recunoscute de scolarizare in industria hoteliera/servicii Mai multi ani de experiența profesionala in gestionarea departamentelor similare. Un minim de 8 ani de experienta in domeniul F&B foarte bune abilitati in utilizarea computerului si experienta in domeniul administrativ. Cerinte prietenos onest independent abilitati de leadership flexibilitate aptitudini de abilitare obiectivitate orientat catre pasageri abilitati excelente de comunicare rezistenta la stres Powered by Jazz
HR
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă