HR Admin Specialist
Responsabilitati: Intocmeste si actualizeaza documentatia specifica proceselor de gestionare a raporturilor de munca dpdv al documentatiei interne si externe pentru angajatii companiei: contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii de orice fel, fise de post, etc Gestioneaza documentatia specifica la angajarea/plecarea angajatilor din companie (evidenta/formulare perioada de proba, nota lichidare etc) Gestioneaza dosarele de personal pentru salariații companiei, conform prevederilor legale si procedurilor interne; Centralizeaza si gestioneaza situatiile privind concediul de odihna (programare anuala/CO efectuat lunar), evenimente deosebite efectuate de angajati sau a oricaror altor documente aferente activitatii salariatilor; Ofera suport pentru documentatia referitoare la angajatii detasati/ imigrarea muncitorilor straini (intocmire dosare A1, documentatia pentru permisele de munca etc. ) Este responsabila de mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii medicale si servicii de protectia muncii, la nevoie Elibereaza documente pentru sau solicitate de catre angajati (adeverinte, fluturasi salariu etc. ) Ofera suport pentru procesul de salarizare, inclusiv verificare pontaje, concedii de orice fel, absente nemotivate, concedii fara plata, popriri etc Ofera suport pentru procesele de HR anuale, inclusiv managementul performantei, training, calculeaza si raporteaza indicatori generali si indicatori de performanta a functiunii (numar angajati, fluctuatie personal, rata retentie, indicatori demografici etc. Participa la proiectele speciale din cadrul echipei Cerinte: Studii superioare Experienta de cel putin 3 ani in domeniul resurselor umane,
- un domeniu dinamic Cunostinte specifice despre legislatia muncii precum si politici si procese în domeniul resurselor umane Experienta solida de lucru cu sisteme de management al capitalului uman Experienta in domeniul proceselor de imigrare muncitori straini / detasarilor transnationale – reprezinta un avantaj Experienta in domeniul salarizarii – reprezinta un avantaj Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) Atentie la detalii si o pasiune pentru corectitudinea datelor Bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii Capacitatea de solutionare a problemelor si analiza, gandire critica Abilitatea de a lucra
- departamental Abilitati de imbunatatire a proceselor si de managementul proiect elor Powered by Jazz
HR
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă