HR Analyst
Since 1998, we've been active in the Human Resources consulting market, providing regional coverage across four key areas of expertise: recruitment and selection, personnel leasing, assessment centers and consultancy. As leaders in Transylvania, we've expanded our reach to embrace a culture of continuous improvement, thereby strengthening our position in the Romanian and also regional market. This commitment underscores our dedication to evolve alongside the dynamic needs of our clients and the
- changing landscape of the business environment.
Our success stems from the professionalism of our services, the multidisciplinary expertise of our consulting team and our ongoing collaboration with those who rely on our consultancy services.
Building
- term partnerships with clients across diverse industries such as IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG and more, is our primary objective.
Our commitment to client orientation, teamwork, flexibility, excellence, dedication and responsibility reflects our aim to bring added value to our services.
Responsabilitati:
- Se implica activ in toate activitatile si proiectele cu specific de employee relations/resurse umane, actionand ca punct de contact pentru intrebarile angajatilor;
- Actualizeaza bazele de date, creaza profilele pentru noii angajati, genereaza rapoarte din sistemele informatice si realizeaza analize;
- Ofera suport pentru programul de formare profesionala;
- Coopereaza cu managementul pentru a comunica politicile, procedurile, programele si modificarile legislative cu specific de resurse umane;
- Asigura suport pentru procesarea salarizarii si beneficiilor, incluzand: gestionarea actelor aditionale, generarea rapoartelor, actualizarea modificarilor salariale si de pozitie, precum si gestionarea propunerilor de bonusare (trimitere, urmarire si aprobare);
- Sprijina recrutarea,
- se de organizarea interviurilor si comunicarea operationala; - Asigura sprijin in elaborarea si actualizarea fiselor de post, mentine baza de date aferenta, si se ocupa de actualizarea organigramelor centralizate;
- Ofera suport in comunicarea cu angajatii, in organizarea detasarilor internationale si in gestionarea performantei, inclusiv in cercetarile disciplinare si actiunile de imbunatatire a performantei.
Profilul tau:
- Abilitati excelente de comunicare, capacitatea de a transmite informatii complexe
- un mod clar si simplu, diplomatie; - Capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini si proiecte,
- se rapid la schimbarile de prioritati si solicitarile neprevazute; - Cunostinte avansate de limba engleza, atat scris, cat si vorbit;
- Abilitati avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office;
- Cunostinte privind procesele si sistemele de resurse umane;
- Cel putin 1 an experienta
- un rol administrativ sau de suport clienti. Experienta in resurse umane constituie avantaj; - Studii superioare finalizate.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă