HR Business Partner Craiovita
#Cariera
Ta începe cu a face ceea ce iubești:
Stii cum sa energizezi si sa inspiri oamenii din jurul tau astfel incat sa isi manifeste cu incredere propria autenticitate?
Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?
Îți dorești sa fii un catalizator pentru potentialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltarii si fructificarii inteligentei colective?
În plus, te bucuri de abilități personale precum creativitate, gandire strategica si luarea deciziilor in mediul de business?
Meriți să faci parte
- o echipă deschisa si autentica în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, cinstea, simplitatea și generozitatea sunt coordonate ale modului în care lucrăm și interacționăm unii cu ceilalți!
Cum ești:
- Abilități de relaționare – stăpânești tehnicile de ascultare activă, dispui de abilitatea de a identifica cu ușurință nevoile celorlalți și știi cum să comunici mesaje clare și simplu de înțeles;
- Cu spirit analitic – subiecte precum construirea si urmarirea bugetului de HR nu reprezinta o dificultate pentru tine;
- Cu empatie - recunosti si tratezi fiecare situatie cu si despre colegii magazinului cu sensibilitate emotionala;
- Capacitate de influențare - dispui de talentul de a inspira comportamentele celor din jur în vederea corelării motivațiilor personale cu obiectivele companiei;
- Adaptabilitate – îți place la nebunie să răspunzi provocărilor, să înveți și să rafinezi în permanență experiența fiecărui coleg;
- Putere decizională – ești strașnic de agil în a găsi cele mai potrivite căi de acțiune viitoare și de a îți asuma responsabilitatea;
- Dinamism – ai putere de acțiune și esti promotor al transformarilor, reușind să ții pasul cu toate schimbările care se produc pe piață și în companie;
- Viziune globală – ai capacitatea de a ”naviga” între o viziune macro și micro a
- ului; - Etică – pentru tine, a păstra și a transmite valori nu este o idee depășită.
Ce vei face:
Dezvoltarea de parteneriate în cadrul funcției de HR pentru a oferi managementului și angajaților servicii cu valoare adăugată reflectand obiectivele de business ale magazinului.
Servesti drept coach si mentor pentru alte roluri din magazin (ex: manageri de departament).
Analizezi tendințele și valorile în parteneriat cu grupul de HR pentru a dezvolta soluții, programe și politici in favoarea angajatilor si pentru starea de bine a acestora.
Lucrezi îndeaproape cu managementul și angajații pentru a îmbunătăți relațiile de muncă, a construi moralul și a crește productivitatea.
Actionezi ca un agent al schimbarii si transformarii organizationale.
Te asiguri de respectarea calitativa a proceselor de management (recrutare, onboarding, formare si dezvoltare, evaluare) jucand rol de coach pentru echipa manageriala in acest demers.
Te asiguri de o comunicare continua, corecta si adaptata, dezvoltand noi canale, pentru toti angajatii magazinului.
Proiectezi si folosesti strategii integrate pentru oameni, bazate pe o înțelegere holistică a forței noastre de muncă diverse, permițând atragerea, dezvoltarea și reținerea talentelor.
Evaluezi în mod proactiv nevoile de dezvoltare a echipei și managerilor, faci recomandări și implementezi soluții adecvate.
Dezvolti strategii de management al talentelor pentru a sprijini creșterea echipei și planurile de dezvoltare individuală.
Te preocupa in permanenta imbunatatirea experientei colegului in magazin, respectiv in companie, dezvoltand cultura de feedback.
Animi si faci sa traiasca ritualurile manageriale precum
- debrief echipa, sedinta de sector,
-
- meeting,
-
- one etc.
Faci parte activ
- o comunitate HR Leroy Merlin Romania numeroasa, impartasind experientele tale comunitatii.
Construiesti si urmaresti impreuna cu echipa manageriala planul de succesiune al echipei magazinului, propunand actiuni de anticipare.
Actionezi ca un partener de încredere al echipei de conducere a magazinului, facand parte din Comitetul de Directie și contribuind la construirea strategiilor și obiectivelor de magazin precum si la actul decizional, prin contraputere si responsabilitate.
Ce vei găsi la noi:
- O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie;
- Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;
- Ocazia de a fi parte
- o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește; - Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare;
- Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;
- Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională:
- flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
- card pentru tichete de masă;
- zi liberă plătită pentru ziua de naștere;
- suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);
- recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.
- flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
Descrierea companiei
Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură.
Cele 22 magazine din 16 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni.
Vino să continui povestea alături de noi!
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă