Hybrid Junior German Speaking Customer Support
Working Hours:
- Monday to Friday: 10:00 AM to 7:00 PM
Key Responsibilities:
- Handle customer inquiries professionally via phone, email, and chat.
- Resolve customer issues efficiently, aiming to provide
- contact resolution. - Accurately document each interaction and maintain detailed records.
- Collaborate with team members to improve the customer experience.
- Uphold company standards and policies for service quality.
Requirements:
- Native or fluent German speaker with strong communication skills.
- Proven experience in a call center or customer service role is required.
- Ability to work
- site in Bucharest. - Valid residence permit; please note that "SEDERE TEMPORARA" and "Permis Unic" cards are not accepted.
- Strong
- solving skills and a
- oriented mindset.
Relocation Note:
- This position does not offer a relocation package. Candidates must arrange their move independently if residing outside Bucharest.
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă