Junior transport planner
Suntem super încântați să te anunțăm că avem o oportunitate fantastică pentru un Junior Transport Planner în echipa unuia dintre clienții noștri din București! Dacă ești atras/ ă de activități administrative și logistică, atunci citește mai departe pentru a descoperi ce ți-am pregătit.
Descrierea rolului:
Ca Junior Transport Planner, vei avea o zi de lucru plină de provocări și satisfacții. Iată câteva dintre sarcinile tale zilnice:
- responsabilitatea principală a rolului va fi introducerea datelor și sprijinirea operațiunilor de transport electronic, în strânsă cooperare și aliniere cu toate părțile interesate relevante din lanțul de aprovizionare;
- asistență în operațiunile de transport electronic;
- efectuați sarcini de introducere a datelor în sistemul nostru intern;
- interacționați cu un număr limitat de părți interesate pentru a aduna informațiile necesare pentru completarea datelor;
- conduceți o comunicare de înaltă calitate între părțile interesate.
Descrierea companiei:
Un singur brand, multe companii și mulți, mulți oameni - noi suntem pe scurt. Răspândiți în întreaga lume, avem o pasiune pentru mobilarea casei și o viziune comună inspirată: să creăm o viață de zi cu zi mai bună pentru mulți oameni. Acest lucru, împreună cu ideea noastră de afaceri simplă, valorile comune și o cultură bazată pe spiritul împreună, ne ghidează în tot ceea ce facem.
Pentru a oferi o gamă largă de produse de amenajare a locuinței bine concepute, funcționale, la prețuri atât de mici, încât cât mai mulți oameni își vor putea permite. Pentru a satisface nevoile clienților noștri, avem un model de afaceri și un lanț valoric unic. Include dezvoltarea, proiectarea, furnizarea, producția și vânzările de produse. Și, desigur, începe și se termină cu clienții noștri.
Cerințe:
- deschis să lucreze în colaborare într-un mediu de echipă;
- atenție la detalii**: meticulos și orientat spre detalii;
- abilități puternice și de comunicare verbală;
- atitudine proactivă;
- cunoștințe de utilizare a calculatorului și competențe în aplicațiile Microsoft Office;
- fluență în limba engleză, atât scris cât și vorbit.
Descrierea procesului de recrutare:
- prim pas: aplică și
- ne CV-ul tău; - identificare: echipa noastră de recrutare îți va evalua candidatura;
- screening: vom avea o discuție telefonică pentru a ne cunoaște mai bine;
- interviu: te vom invita la un interviu pentru a discuta în detaliu despre experiența și abilitățile tale;
- evaluare: vom analiza toate informațiile și vom lua o decizie;
- verificare client: dacă totul e ok, te vom invita la un interviu cu reprezentanții companiei client, pentru a discuta în detaliu despre experiența și abilitățile tale!
- primire feedback: vei primi feedback și îți vom comunica pașii următori.
Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să începem această călătorie împreună!
Introduction
Requirements
Information
Organisation/Department
Job description
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă