![Locuri de munca in startup-uri si IMM-uri.](/img/partneri/jobssup.png)
Key Account Manager Aftersales
Cautam un specialist cu abilitati dovedite in gestionarea relatiilor cu clientii si experiență în administrarea contractelor si coordonarea activităților, motivat si dinamic. Daca ai o abordare organizata si te pricepi sa rezolvi probleme rapid si eficient, acest rol ar putea fi perfect pentru tine.
Cerinte:
- Studii superioare absolvite;
- Experienta in lucrul direct cu clientii – Minim 1-2 ani de experienta in gestionarea unui portofoliu de clienti
- Capacitatea de a construi cu usurinta relatii cu clientii si colegii si mentinerea acestora
- Persoana energica, analitica, organizata si orientata catre rezultate;
- Foarte bune abilitati de negociere, comunicare;
- Capacitatea de a lua decizii cu usurinta/rapid, de a-si asuma responsabilitatea deciziilor si a initia actiuni in limitele stabilite de catre superiorul direct;
- Cunoştinţe bune de operare Microsoft Office (excel la un nivel mediu);
- Limba engleza – nivel mediu
Responsabilitati:
- Urmareste derularea contractelor in termenii negociati cu clientii alocati (volume, activitati, costuri, SLA)
- Pregateste centralizatorul aferent activitatilor prestate pentru client in vederea emiterii facturilor lunare de catre contabilitate;
- Dupa caz opereaza in platformele clientului serviciile prestate;
- Programeaza serviciile de mentenanta preventiva cu clientii si urmareste cu departamentele implicate efectuarea acestora in termenii contractuali agreati;
- Verifica, dupa caz, in platforma clientilor a finalizarii interventiilor de service si se asigura ca sunt incarcate in platforma toate documentele justificative;
- Verifica si valideaza tichetele introduse in CRM de catre echipa departamentului Service;
- Promoveaza si vinde clientilor pachetele de servicii si produse ale companiei;
- Gestioneaza comenzile clientilor din punct de vedere logistic, administrativ si financiar (e. g. , probleme de calitate ale pieselor livrate, modificari de preturi, valideaza criteriile de retur, obtine aprobari necesare, emite autorizatii de retur);
- Monitorizeaza derularea si actualizarea contractelor cu clientii avand o abordare proactiva in relatia cu acestia;
- Asigura planificarea, organizarea si coordonarea solicitarilor primite de la clienti;
- Asigura consolidarea unor relatii agreabile si stabile cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor solicitarilor acestora;
Oferta:
- Salariu: 5000 lei net
- Budget de beneficii 1000 lei net in cadrul platformei Benefit
- Bonus de performanta
- Laptop
- Telefon mobil
- Training-uri
- Oportunitati de dezvoltare profesionala
#KeyAccountManagement #ClientSuccess #RelationshipBuilding #AccountManagerRole #CustomerFocused
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă