Lider Performanță Magazin Bucuresti
#Cariera
Ta începe cu a face ceea ce iubești:
Îți dorești să participi la creșterea performanței economice a magazinului, prin animarea echipelor și dezvoltarea competențelor?
Îți place să te ocupi de indicatorii de gestiune sau de negocierea contractelor de cheltuieli, de inventare sau de rapoarte economice, de bugete de investiții sau de cheltuieli?
În plus, îți dorești să faci parte
- o echipă unită, performantă și care te acceptă așa cum ești tu, cel autentic?
Înseamnă că ești în locul potrivit, la momentul potrivit. Poți fi chiar tu colegul fain pe care îl căutăm!
Vei descoperi că generozitatea, respectul, cinstea, simplitatea, exemplaritatea și coerența nu sunt doar simple cuvinte, ci valori care vorbesc despre felul în care noi ne raportăm în fiecare zi unii la alții și la tot ceea ce facem.
Cum ești:
- Organizat – atent și cu capul pe umeri atunci când vine vorba de planificarea activităților care se află în responsabilitatea ta;
- Spirit analitic - a cunoaște lucrurile în profunzimea lor este esențială pentru a identifica cele mai bune căi de acțiune, așa că vigilența ta este mereu la cote maxime;
- Exemplar – ești orientat spre rezultate, perseverezi până obții ceea ce ți-ai propus și cauți să insufli și echipei tale dorința de performanță;
- Cu viziune globală – capacitatea de a ”naviga” între o viziune macro și micro a
- ului te ajută să construiești cele mai bune planuri strategice pe termen mediu/ lung; - Capacitate de influențare - dispui de talentul de a modela comportamentele celor din jur în vederea corelării motivațiilor personale cu obiectivele companiei.
Ce vei face:
Securitatea muncii
- Ești garantul respectării regulilor de securitate a oamenilor, a bunurilor în magazin și a serviciilor oferite;
Comitet de Direcție Magazin
- În rolul tău de membru în Comitetul de Direcție al Magazinului, participi la adoptarea deciziilor cu impact în toate ariile de dezvoltare a magazinului;
- Propui strategia comercială și de gestiune pentru a asigura dezvoltarea performanței;
- Te asiguri de implementarea planurilor de acțiune specifice;
Performanța economică
- Colaborezi cu toți membrii Comitetului de Direcție, dar și cu alți colegi din cadrul Serviciilor Suport pentru reușita proiectelor, dezvoltarea performanței economice și a rentabilității magazinului;
- Urmărești și animi indicatorii gestiune (marjă, rotaţie stoc, stoc vechi);
- Te asiguri de respectarea angajamentelor, bugetelor și procedurilor;
Negociere
- Te asiguri atragerea partenerilor cu cel mai bun raport
- preț;
Dezvoltarea competențelor
- Analizezi, animi și formezi echipele cu privire la indicatorii economici și de gestiune a magazinului;
Management prin influență
- Te asiguri de respectarea angajamentelor, bugetelor și procedurilor;
Inventariere
- Organizezi, supraveghezi şi validezi inventarele magazinului.
Ce ai făcut:
- Studii superioare în domeniul economic;
- Permis de conducere categoria B;
- Experiență solidă în operare PC;
- Experiența de minim 2 ani în controlul gestiunii este un avantaj;
- Experiența în comerț constituie de asemenea un avantaj.
Ce vei găsi la noi:
- O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie;
- Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;
- Ocazia de a fi parte
- o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește; - Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare;
- Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;
- Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională:
- flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
- card pentru tichete de masă;
- zi liberă plătită pentru ziua de naștere;
- suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);
- recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.
Care este următorul pas:
Vino într-o vizită la noi! Suntem nerăbdători să te întâlnim și să povestim despre tine și visurile tale, despre ce îți place să faci și te reprezintă. Merită să știi că suntem prietenoși, onești și buni ascultători, așa că lasă emoțiile acasă!
Descrierea companiei
Membră a Grupului Francez Adeo, compania Leroy Merlin este numărul 1 în Europa pe piața de bricolaj și numărul 3 mondial. O realizare la care am adăugat câte o cărămidă în fiecare an, timp de aproape 100 de ani. Ne-am construit o casă sigură și confortabilă pentru că nu credem în lucruri făcute cu jumătate de măsură.
Cele 21 magazine din 15 orașe din țară sunt stâlpii noștri de rezistență și dovada ambiției de a fi cei mai buni. Și nu ne oprim aici. Povestea a început cu ridicarea unei temelii solide – echipa noastră. Adică cei peste 3000 de oameni grozavi care formează familia Leroy Merlin. Împreună, suntem creatori de experiențe, strategii și povești. Ne dorim să contribuim în fiecare zi la îmbunătățirea lumii în care trăim. Și nu e lucru mic că am reușit până acum să facem ziua mai bună la sute de milioane de oameni.
Vino să continui povestea alături de noi
Fii primul, care se va înregistra la oferta de muncă respectivă!
-
De ce să cauți de muncă pe Lucrezi.ro?
În fiecare zi oferte noi de muncă Puteți alege dintr-o gamă largă de locuri de muncă: Scopul nostru este de a oferi o gamă cât mai largă de opțiuni Lasă să-ți fie trimise noile oferte prin e-mail Fii primul care răspunde la noile oferte de muncă Toate ofertele de muncă într-un singur loc (de la angajatori, agenții și alte portaluri) Toate serviciile pentru persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă sunt gratuite Vă vom ajuta să găsiți un nou loc de muncă